Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فخری فرماندار روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: از مجموع افراد دارای شرایط شرکت در انتخابات ۲ هزار و ۹۹۰ نفر رای اولی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حضور خواهند داشت.
فخری با مهم خواندن برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، از تمامی نمایندگان فرماندار،بازرسان و عوامل اجرایی خواست تا با نهایت دقت و تلاش خود، برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو تلاش کنند و بر اساس دستورالعمل های انتخابات و قوانین و مقررات شعب اخذ رای وظایف خود را به بهترین نحوه ممکن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: دستگاه های دولتی از تمامی ظرفیت های موجود در ادارات برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات استفاده کنند.
وی افزود: مشارکت بالا در انتخابات در درجه نخست اهمیت قرار دارد و به دلیل اهمیت موضوع در بعد داخلی و بین المللی، ضرورت دارد از همه ظرفیت ها برای تبیین جایگاه انتخابات و اهمیت مشارکت در جامعه اطلاع‌رسانی شود.
فرماندار سمنان گفت: انتخابات امسال  ۹ شعبه اخذ رای نسبت به تعداد شعب انتخابات سال ۹۶ در سمنان افزوده شد و در مجموع امسال ۱۵۲ شعبه اخذ رای در شهرستان سمنان در بیست و هشتم خرداد فعال خواهد بود.
به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه آینده برگزار می شود.

بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده، میزان مشارکت مردم استان سمنان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸۰.۴ درصد و در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۷۵.۴ درصد بود.

تاکنون ۳۶ دوره انتخابات در کشور و استان سمنان برگزار شده است که متوسط مشارکت مردم استان سمنان در این انتخابات ۷۲.۵ درصد است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد

استاندار ایلام گفت: انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان ایلام با هم صدایی رسانه ها محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز- پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه- در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان که با حضور رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار شد، اظهار کرد: با پشتیبانی رئیس جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.

وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره در تحقق برنامه‌های استان همراهی کردند که از تمام رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.

استاندار ایلام گفت: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: رسانه‌ها در مشارکت ۵۲.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنها است روشنگری کرده و نقشه شوم دشمنان را خنثی کردند.

کد خبر 750143

دیگر خبرها

  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای