Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز از توزیع ۳۱ هزار بسته معیشتی،۳۰ سری جهیزیه، ۵۸ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان و بازگشت ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده در راستای اجرای سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.

محمد محمدی فرد با اشاره به برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی گفت: این مرحله از رزمایش به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی و مراکز نیکوکاری فعال  با محوریت آستان قدس رضوی در استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در سطح استان ۳۱ هزار بسته معیشتی ،۳۰ سری جهیزیه، ۵۸ هزار پرس غذای گرم ، بین نیازمندان استان توزیع شد و ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

محمدی فرد گفت: طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت موازین بهداشتی توسط مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی استان بین نیازمندان در محله‌های کم برخوردار توزیع می‌شود.

محمدی فرد ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد به‌عنوان دبیرخانه مواسات و همدلی استان در سیزدهمین مرحله رزمایش گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، نیازمندان را یاری نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی ره مواسات و همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال

دریافت 40 MB کد خبر 6090036

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند