Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا دودمان چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به عنوان عضوی از جامعه از مردم شریف ایران استدعا دارم اجازه ندهند کسی جز خودشان بر مسیر حرکت کشورشان به سمت دموکراسی حاکم باشد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در بخش دیگری از این گفت‌وگو در ارزیابی مناظره‌های تلویزیونی و تبلیغات انتخاباتی نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، با قدردانی از برگزاری این مناظره‌ها گفت: این مناظره‌ها ایرادهایی هم دارد و این ایرادها باید در دوره‌های بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری بهبود پیدا کند تا بازدهی آن بیشتر شود و طبیعتا با این توصیفات، وجود چنین برنامه هایی رو برای جامعه و مردم عزیزمان لازم می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دودمان گفت: ما همیشه به دنبال گفت و گو دوجانبه برای پیدا نمودن راه حل مشکلات معضلات جامعه هستیم و در معارف اسلامی ما نیز به صراحت از گفت و گوی احسن استقبال است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: هرچند هریک از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری از برنامه‌های دیگر تبلیغاتی از آنتن سیما و همچنین تبلیغات ستادهای خود  در شهرهای متفاوت بهره گرفته‌اند اما به نظرم، این مناظرات از نفوذ بیشتری در بدنه جامعه برخوردار بوده است.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت:‌ هریک از نامزدها، برنامه های خود را همراه با به چالش کشیدن ابهامات و نظرات و برنامه های دیگر کاندیداها معرفی و یک چارچوب کلی از خود به واجدین شرایط رای ارائه دادند و شهروندان ایرانی را در انتخابات کمک کردند؛ ضمن اینکه مناظرات و چالش های موجود در آن  نیز جذابیت های خاص خود را برای شهروندان خواهد داشت.
دودمان گفت: با این وجود، گاهی کاندیداها از سر دلسوزیِ بسیار برای نشان دادن واقعیت موجود از مدار انصاف خارج شده و وضعیت توصیف شده را بدون در نظر گرفتن شرایط موجود تبیین کردند.
وی ادامه داد: خوبی مناظرات آن است که هر نظر و دیدگاه به چالش کشیده میشود ، و این کاندیداها در مناظرات تلوزیونی توانستند یکدیگر را به چالش بکشند و خروج ناخواسته از دایره انصاف را رفع کنند، گرچه مسئولان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی زحمت کشیدند و باید به آنان خداقوت گفت اما می‌توانستند با مدیریت بهتر این مناظرات از بی اخلاقی‌های احتمالی آن بکاهند.
این فعال سیاسی تصریح کرد:  مردم ایران مردم فهیمی هستند و من یقین دارم که آنها شرایط را درک می‌کنند، مناظره‌ها را به همراه نظرات کارشناسی شده دنبال کرده‌اند و نهایتا تصمیم می‌گیرند.
وی همچنین گفت: دغدغه ما آن است که مناظره‌ها به محملی برای فریب تبدیل شود و مردم را در انتخاب اصلح دچار مشکل کند که این دغدغه نیز با توجه به فهم و بلوغ فکری مردم ایران قابل چشم‌پوشی است؛ امیدوارم مردم قضات خوبی در این موضوع باشند که ان شاءالله همینطور خواهد بود.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی مناظره شورای اسلامی شهر شیراز شیراز اصلاح‌ طلب اصلاح طلبان فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی مناظره انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی مناظره شورای اسلامی شهر شیراز شیراز اصلاح طلب اصلاح طلبان فارس ریاست جمهوری فعال سیاسی مناظره ها اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان