Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:20:08 GMT

سفر اسماعیل هینه به مغرب/ شهادت یک بانوی فلسطینی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۱۳۴۳

سفر اسماعیل هینه به مغرب/ شهادت یک بانوی فلسطینی

یک مقام آگاه در حزب اسلامگرای عدالت و توسعه مغرب از سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به رباط خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، یک مقام آگاه در حزب اسلامگرای عدالت و توسعه مغرب به خبرنگار خبرگزاری آناتولی گفت: اسماعیل هینه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به دعوت این حزب برای نخستین بار امروز وارد رباط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب اسلامگرای عدالت و توسعه مغرب رهبری دولت ائتلافی رباط  را به عهده دارد و سعدالدین عثمانی دبیرکل این حزب هم اکنون بر صندلی نخست وزیری مغرب تکیه زده است.

این مقام حزب عدالت و توسعه اظهار داشت: سفر اسماعیل هنیه به مغرب چند روز طول خواهد کشید و طی آن دیدارهایی با رهبران حزب عدالت و توسعه  انجام خواهد داد.

جشن پیروزی مقاومت فلسطینی در 40 شهر مغرب

اسماعیل هینه در حالی به مغرب می‌رود که این کشور در پائیز سال گذشته تحت نظارت آمریکا توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی امضاء کرد. این اقدام دولت رباط با مخالفت گسترده احزاب و تشکلات مردمی مغرب همراه شد.

مردم مغرب در جریان حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به محله الشیخ جراح در شهر قدس به حمایت از ملت فلسطین برخاستند و با بریایی تظاهرات گسترده در شهرهای مختلف مغرب، جنایت‌های نظامیان صهیونیستی را  در جنگ غزه و مسجدالاقصی محکوم کردند و خواستار اخراج رئیس دفتر ارتباط رژیم صهیونیستی از رباط شدند.

به رغم اعتراضات گسترده مردم مغرب علیه تل آویو « محمد ششم » شاه این کشور طی پیامی به نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی دستیابی « نفتالی بنت »  به این سمت را به او تبریک گفت.

شهادت یک زن فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

یک زن فلسطینی صبح امروز چهارشنبه به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در نزدیکی شهرک حزما در شمال شرق قدس به شهادت رسید.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت مدعی شد که نظامیان اسرائیلی به گمان اینکه این زن قصد حمله به آن‌ها را داشته، او را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی اجازه امدادرسانی به این زن فلسطینی که در حال خونریزی بود، را ندادند تا اینکه او بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عدالت و توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید

وزارت بهداشت غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۵ مورد کشتار شد که در نتیجه آن ۴۳ نفر شهید و ۶۴ نفر دیگر مجروح شدند.

طبق گزارش الجزیره، این وزارت اعلام کرد: از هفتم اکتبر گذشته و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۴ هزار و ۳۰۵ فلسطینی در غزه شهید و ۷۷ هزار و ۲۹۳ نفر دیگر مجروح شدند.

منابع خبری صبح امروز گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهروندان غیرنظامی فلسطینی در غرب رفح را هدف قرار داده و یک نفر شهید و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

صهیونیست‌ها همچنین در حملات توپخانه‌ای علیه پل «وادی غزه» ۴ فلسطینی را به شهادت رساندند.

توپخانه‌های صهیونیستی مناطق شرقی خان‌یونس را نیز هدف قرار دادند.

نیروهای اشغالگر اسرائیل یک منزل متعلق به خانواده العمور واقع در شرق الفخاری در خان‌یونس را هم بمباران کردند.

منابع رسانه‌ای از بمباران منازل مسکونی در منطقه الخزاعه در شرق خان‌یونس نیز خبر دادند.

خبرنگار الجزیره هم گزارش داد که از شب گذشته تاکنون در نتیجه حملات هوایی اسرائیل به مناطق مختلف رفح ۸ نفر به شهادت رسیدند که دو نفر از آن‌ها کودک هستند.

محمد بسام الجمل، خبرنگار فلسطینی نیز در جریان بمباران منزلش در رفح توسط جنگنده‌های صهیونیستی صبح امروز به شهادت رسید.

دفتر رسانه‌ای دولتی فلسطین در غزه اعلام کرد که با شهادت محمد بسام الجمل تعداد شهدای خبرنگار فلسطینی از هفتم اکتبر تا کنون به ۱۴۱ نفر رسید.

در بمباران شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه نیز یک زن شهید و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

در حملات هوایی به اردوگاه البریج هم یک نفر شهید و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

سازمان دفاع مدنی در غزه نیز اعلام کرد که در بیمارستان الناصر بعد از خروج نیروهای اشغالگر ۳۹۲ جسد کشف کردیم که ۵۸درصد از آن‌ها را نتوانستیم شناسایی کنیم.

این سازمان  تاکید کرد: اجساد چندین کودک نیز در گورهای جمعی در بیمارستان الناصر کشف کردیم. بر روی اجساد برخی از شهدا جای شکنجه وجود دارد. رژیم صهیونیستی اعدام‌های میدانی در بیمارستان الناصر انجام داده و ما خواستار تحقیقات بین‌المللی در خصوص این جنایت‌ها هستیم. رژیم اشغالگر اجساد برخی از شهدا را در کیسه‌های پلاستیکی در عمق ۳ متری دفن کرده است. ما معتقدیم که اسرائیل دست‌کم ۲۰ نفر را زنده در بیمارستان الناصر دفن کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری