Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@23:27:53 GMT

آمادگی برق و مخابرات برای انتخابات 28 مرداد در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۱۶۲۹

آمادگی برق و مخابرات برای انتخابات 28 مرداد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از آمادگی این شرکت برای تامین برق پایدار شعبه های اخذ رای خبر داد.

مصطفی طبیبی گفت: پیش بینی های لازم برای تداوم برق در روز برگزاری انتخابات انجام شده و پرسنل عملیاتی شرکت توزیع برق در آمادگی کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کوتاهترین زمان ممکن آن را رفع نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: البته مراکز اتفاقات و عملیات شرکت توزیع نیروی برق در بصورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل هستند اما باتوجه به اهمیت انتخابات و لزوم پایداری برق درحوزه های رای گیری تمام پرسنل از یکروز قبل تا پایان شمارش آرا در حالت آماده باش قرار دارند. به گفته وی، ۳۸ مرکز اتفاقات موجود در استان به همراه کلیه کارکنان، تجهیزات و ماشین آلات در روز انتخابات آماده خدمات رسانی به حوزه های اخذ رای در سراسر استان هستند.

امیر یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان نیز در این باره اظهار کرد: پهنای باند مورد نیاز برای برگزاری انتخابات 28 خرداد در سراسر استان هرمزگان با همکاری دستگاه‌های مسؤول و ستاد انتخابات استان تأمین شده است و 14 تیم عملیاتی نیز در هر کدام از شهرستان‌ها و 3 تیم عملیاتی نیز در مرکز استان آمادگی لازم برای رفع مشکلات احتمالی را دارند.

وی افزود: از دو هفته گذشته در زمینه تأمین و تجهیز برخی شعب اخذ رای که با مشکلات مرتبط با آنتن دهی و پوشش اینترنتی مواجه بودند، اقدامات لازم صورت گرفته است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

یگانه خاطرنشان کرد: انتخابات 28 خرداد بی شک صحنه حضور باشکوه مردم بزرگ ایران اسلامی برای دفاع از اقتدار و عزت ایران اسلامی خواهد بود و بار دیگر دشمنان قسم خورده ملت ایران به خاک مذلت خواهند نشست.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: امیر یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان مصطفی طیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات در آذربایجان شرقی

تراب محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ساعت هشت صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان گرامی با در دست داشتن مدارک شناسایی نظیر کارت ملی، شناسنامه، گواهی نامه رانندگی، کارت پایان خدمت و پاسپورت می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، میانه و شبستر از میان ۱۲ نامزد راه یافته به مرحله دوم ۶ نامزد به مجلس راه خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه دور دوم انتخابات در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد، تشریح کرد: یک هزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رأی در سه حوزه انتخابیه، آماده دریافت آرای شهروندان می‌باشند که از این تعداد، ۵۱۷ شعبه در روستاها و ۸۱۰ شعبه در شهرها مستقر می‌باشند.

محمدی بیان کرد: از کل شعبه‌های اخذ رأی، ۱۵۳ شعبه به صورت سیار در خدمت شهروندان خواهند بود.

وی افزود: کلیه رأی‌دهندگان مرحله دوم می‌توانند منحصراً در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول انتخابات در آنجا رأی داده‌اند، در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

کد خبر 6100924

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات در آذربایجان شرقی
  • شهرک زیتون و درخشانی گرمسار بهره‌مند از فیبرنوری مخابرات
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات