Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی تیم‌های ملی  فوتبال ایران و عراق در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان نزدیک به ۱۰ سال عراق را در یک بازی رسمی شکست نداده بود و این مسئله مقداری بازیکنان را دچار استرس می کرد؛ اما خوشبختانه تیم ملی دارای لژیونرهای بسیار خوبی است و فقط در ترکیب اصلی تیم ۳ بازیکن که در تیم‌های ایرانی عضو هستند، ثابت بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل عراق خیلی خوب بازی کردیم و طارمی و قایدی ۲ موقعیت صد در صد گلزنی را از دست دادند. اگر بازیکنان تیم ملی از موقعیت هایشان به خوبی استفاده می کردند، ما می‌توانستیم با اختلاف چندین گل عراق را شکست دهیم.

او ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی فوتبال، بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و دست اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از نظر بازیکن کاملا پر است. کریم باقری و وحید هاشمیان هم نقش مثمر ثمری در تیم دارند. اسکوچیچ در این ۴ بازی در خط هافبک دفاعی تغییرات زیادی را ایجاد کرد و این کار می تواند در آینده خط دفاعی تیم ملی را دچار ناهماهنگی کند.

فدراسیون فوتبال باید اسکوچیچ را حفظ کند

او درباره عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اسکوچیچ علی رغم حضور چند ساله در فوتبال کشورمان، نتوانست موفقیتی کسب کند. او بسیار خوش شانس است که در تیم ملی بازیکنان بسیار باکیفیتی را در اختیار دارد. فدراسیون فوتبال در حال حاضر باید اسکوچیچ را در تیم ملی حفظ کند؛ چرا که در این مقطع زمانی تغییر سرمربی به صلاح نیست. امیدوارم او هم مثل برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش پس از ترک تیم ملی فوتبال به خاطر مطالباتش از کشورمان به فیفا شکایت نکند.

ابراهیمی درباره بهترین بازیکن تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: همه بازیکنان تیم ملی عملکرد خوبی در این ۴ بازی داشتند. سردار آزمون گل‌های تاثیرگذاری در این بازی‌ها به ثمر رساند، اما وحید امیری و مهدی طارمی عملکردی فراتر از دیگر بازیکنان تیم ملی داشتند.

دربی های چند سال اخیر استقلال و پرسپولیس، بار فنی بالایی نداشته است 

او درباره بازی دربی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در جام حذفی فوتبال بیان کرد: دربی همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است. این ۲ تیم خیلی زود در جام حذفی به هم خوردند، اما این مسئله خاصی محسوب نمی‌شود. در بازی‌های اخیر استقلال و پرسپولیس، بازی بیشتر حالت درگیرانه داشته و این عامل باعث پایین آمدن سطح کیفی دربی بوده است. من در ۱۳ دربی به عنوان مربی پرسپولیس حضور داشته ام و قبل از دربی ها به بازیکنان گوشزد می‌کردم که آن‌ها حق هیچ گونه اعتراضی به تصمیمات داور و درگیری با بازیکن رقیب را ندارند و در صورت تخطی از این حرف، تعویض خواهند شد. سرمربی ۲ تیم استقلال و پرسپولیس باید تلاش کنند بازیکنان کمتر با یکدیگر درگیر شوند تا شاهد بازی جذابی باشیم.

او خاطرنشان کرد: شرایط این دربی بستگی به عملکرد ۲ تیم در لیگ برتر فوتبال دارد. پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال هستند و اگر پرسپولیس نتواند قهرمان شود، مسلما به دنبال کسب جام حذفی خواهد بود. امیدوارم هر ۲ تیم بتوانند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

بیشتر بخوانید

ذوالفقارنسب: ملی پوشان فوتبال ایران ناکامی ۱۰ ساله برابر عراق را جبران کردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران ناصر ابراهیمی تیم ملی فوتبال کشورمان استقلال و پرسپولیس بازیکنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد