Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:14:51 GMT

۶۵۰۰ دز واکسن کرونا به آذربایجان غربی اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۲۴۵۵

۶۵۰۰ دز واکسن کرونا به آذربایجان غربی اختصاص یافت

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص ۶۵۰۰ دز واکسن دیگر به استان، گفت: این تعداد واکسن تا ۲۴ ساعت آینده وارد استان شده و آماده تزریق خواهد بود.

علی مصطفوی ظهر امروز بیست و ششم خرداد ماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، با بیان اینکه خوشبختانه آمار مبتلایان و فوت کنندگان ناشی از کرونا در طول یک ماه اخیر در استان کاهشی بوده، اظهار کرد: برای حفظ این روند و رسیدن به عدد صفر بایستی دستورالعمل‌های بهداشتی بیش‌ازپیش رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۶۵۰۰ دز واکسن دیگر تا ۲۴ ساعت آینده به استان وارد می‌شود، عنوان کرد: ۵۰ درصد از این میزان مربوط به تولیدات داخلی است و ۵۰ درصد دیگر از واردات از سایر کشورهای مقصد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: صحنه‌ای دیگر از تاریخ ایران اسلامی در روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه ثبت و ضبط می‌شود که نشان از وحدت و همدلی کشور عزیزمان خواهد بود.

مصطفوی انتخابات را از ضروریات و اساس‌های نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: تعداد ۲۷۹۵ شعبه اخذ رأی با ۶۰ هزار نیروی انسانی در جهت تسریع روند رأی گیری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، عنوان کرد: برای هر شعبه یک رابط بهداشتی در نظر گرفته‌شده تا در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند. همچنین امکانات بهداشتی لازم در شعب نیز در نظر گرفته‌شده تا هیچ تهدیدی از بابت ابتلا به کرونا هم‌میهنان عزیز را تهدید نکند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از بد اخلاقی‌های انتخاباتی صورت گرفته در سطح استان و ارومیه، افزود: مسئولیت این مباحث بر عهده نامزد و نماینده قانونی وی است. همچنین تاکنون ۱۷ پرونده در همین راستا تشکیل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود