Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در نشست با فعالان بازار سرمایه گفت: موضوعات مربوط به بازار سرمایه خیلی متنوع است. در وضعیت اقتصادی کشور مسوولان باید وضعیتی که گروهی فریاد می‌کشیدند و عده‌ای تشویق می‌کنند را جمع کنند و برای هر تصمیم دلایل متقنی وجود داشته باشد.

به گزارش ایرنا، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما برای مسکن، بانک و تورم برنامه داریم اما باید روش حکمرانی کشور را عوض کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید یک شورا برای بازارهای مالی، پولی و بیمه و بیمه‌های اجتماعی داشته باشیم.  

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: باید تکلیف خود را با بانک‌های خصوصی و دیگر بانک‌ها مشخص کنیم. آیا بازار سرمایه هم باید دولتی باشد یا خصوصی؟ ما به دنبال اصلاح این مسایل هستیم.  

وی افزود: وقتی این مسائل مدیریت نشود نوسانات تورم رخ می‌دهد و بازار بی‌ثبات می‌شود که باید این مسایل را کنترل کنیم. مدل ما لایه‌بندی حاکمیت و پاسخگویی مردم است و در لایه بندی باید ذینفعان جدا شوند و بورس هم باید مردمی شود.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: به دلیل اینکه با مردم گفت‌وگو نشده است سطح سواد حقوقی و سلامت پایین است و ما با شفافیت و پاسخگویی و مبارزه با رانت به این مسایل رسیدگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: پیشگیری بهتر از درمان است و دنبال جراحی و اصلاح نهادی هستم. اگر سیستم درست عمل کند، فرصت سوء استفاده فراهم نمی‌شود. مساله رقابت و عدم انحصار را باید حل کنیم تا بسیاری از مشکلات حل شود و باید به سمت بازار رقابتی در داخل و خارج برویم.

قاضی زاده هاشمی گفت: دولت در ۳ جا می‌تواند در تولید و بازار دخالت کند. برخی از کالاها پشتیبانی آن ضروری است که یک مورد آن نرخ تضمینی است که دولت باید قیمت کالا را تضمین کند. جای دوم حمایت از مصرف کننده است که دولت نظام یکپارچه یارانه را در نظر گرفته است. جای سوم در تعرفه است که از تولید داخلی باید حمایت شود.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: یکی از عوامل اصلی تورم کسری بودجه دولت است و در این باره بانک مرکزی بالاترین نقش را دارد. بنابراین باید به اصلاح ساختاری بودجه بپردازیم. مدل شهر کشوری در نظر گرفته‌ایم و بودجه را منطقه ای توزیع می‌کنیم و این امر در هزینه‌های دولت کاهش ایجاد می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که نمایندگان در نامه ای درخواست کردند تا نامزدها به نفع رییسی کنار بروند، گفت: دوستان نظر خود را اعلام کرده‌اند و باید ببینم حجت برای کنار رفتن دارم یا نه. به هر حال نظام به ما اعتماد کرده و باید پاسخگوی وظیفه شرعی باشیم.  

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: به همه توصیه می‌کنم مشارکت حداکثری داشته باشند و وعده ما ٢٨ خرداد پای صندوق رای است.

منبع: الف

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است، گفت: توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس مقتدایی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: در سطح شهرستان اصفهان هم شهرهای متعدد و هم ۱۸۰ روستا وجود دارند که بخشی از این روستاها بعد از انتزاع چند شهرستان جدید در اصفهان باقی مانده‌اند که باید مورد بررسی قرار گیرند.

وی بر لزوم انجام کارهای مشترک در ماه‌های پیش رو تاکید کرد و افزود: هم دوستان در مجموعه مدیریت شهری و روستایی و هم نمایندگان مجلس در این زمینه کار می‌کنند اما ضرورت همکاری بخش‌های مختلف و قوای دست‌اندرکار یک ضرورت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه‌ای با استاندار بر این مسئله تاکید کردیم که لازم است در مدیریت‌ها و یا ارزیابی مدیران باید بازنگری اتفاق بیفتد و ما به عنوان نمایندگان مجلس به دلیل مراجعات مردمی و آگاهی بیشتر حاضر هستیم در این ارزیابی‌ها به استاندار کمک کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس دوازدهم در آستانه شکل‌گیری است، اضافه کرد: سرمایه اجتماعی موضوع بسیار مهمی برای همه ما در بخش‌های مختلف و قوای کشور است و معتقدیم که مجلس دوازدهم با همکاری دولت سیزدهم می‌تواند به حد بالاتری از ارتقای سرمایه اجتماعی برسد.

مقتدایی تاکید کرد: ما نمایندگان مردم اصفهان در مجلس به نوبه خود در شهرستان اصفهان و شهرهای چندگانه اصفهان این آمادگی را اعلام کردیم و صبح امروز نمایندگان فعلی با منتخبان مجلس جلسه‌ای داشتیم که بر اساس آن می‌توان گفت وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس امیدوارند که با هم‌آهنگی دولت و مجلس بتوانند حد بالاتری از منافع را برای کل جامعه و از جمله استان و به ویژه شهرستان‌های اصفهان بزرگ محقق کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

کد خبر 747992

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود