Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در خصوص مصوبات ستاد استانی کرونا در روز برگزاری انتخابات توضیحاتی ارائه داد.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ و رعایت پروتکل‎‌های بهداشتی مقابله با کرونا ویروس، اظهار کرد: در ستاد کرونا استانی تمام دغدغه ما حفظ سلامتی مردم، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری مطلوب آن در روز جمعه است، لذا تذکرات لازم به تمام شعب اخذ رأی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصوبات ابلاغ شده به شعب اخذ رأی، ادامه داد: لازم است صندوق‌های اخذ رأی در شعب انتخابات در فضای باز قرار گیرد، اما اگر در فضاهای سرپوشیده بود باید تمام پنجره‌ها و درب‌ها در شعب انتخاباتی باز باشد تا تهویه مناسب انجام شود و افراد می‌توانند با استفاده از سامانه entekhabiran.moi.ir نزدیک‌ترین و مناسب‌ترین شعب اخذ رأی بیابند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خاطرنشان کرد: ساعت شروع رأی گیری از ۷ صبح روز جمعه است و ناظران بهداشتی در تمام شعب اخذ رأی بر رعایت پروتکل‌های مقابله با شیوع کرونا ویروس نظارت جدی خواهند داشت و لازم است افراد خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به انجام رأی گیری الکترونیک در شهرستان‌های شهرضا و شاهین شهر برای انتخابات شوراهای شهر، افزود: در این شعب افراد باید از دستکش‌های یکبار مصرف که در اختیار آن‌ها گذاشته می‌شود، استفاده کنند.

غلامی با بیان اینکه تمام امتحانات روز شنبه ۲۹ خرداد ماه لغو شده است، تصریح کرد: به تمام رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد که امتحانات روز شنبه به روزهای آتی موکول شود، چرا که ممکن است شمارش آرا طول بکشد.

وی در خصوص لغو تردد شبانه، اضافه کرد: در این خصوص هنوز دستوری به ستاد کرونا استان اصفهان ابلاغ نشده و در صورت ابلاغ حتماً اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: برای شعبی که بیش از یک هزار رأی دارند بر تعداد عوامل اجرایی و صندوق‌های رأی آن شعب اضافه خواهد شد.

کد خبر 500963

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات و کرونا انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری حجت الله غلامی مصوبات ستاد کرونا سخنگوی ستاد کرونای استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مقابله با کرونا ستاد استانی شعب اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و رضا گلشن مهرجردی مدیرکل امور مستعدان و آینده‌سازان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است.
 
این گردهمایی نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان بصورت برخط برگزار خواهد شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند جهت دریافت لینک جلسه به آی دی @yamahdi313_2 در پیام رسان ایتا و بله پیام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان