Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اتحادیه اروپا در ادامه فشار‌های غرب به بلاروس و «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور این کشور، 78 شخص و هفت نهاد بلاروس را به لیست تحریم اضافه کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع دیپماتیک اروپایی در بروکسل اعلام کردند اعضای اتحادیه اروپا امروز چهارشنبه 78 نفر دیگر و 7 شرکت جدید را به فهرست مسئولان بلاروس که به علت سرکوب مخالفان سیاسی تحریم شده اند، اضافه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فشار‌های کشور‌های غربی به بلاروس و «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور این کشور همچنان ادامه دارد و تازه‌ترین خبر‌ها از اقدام اتحادیه اروپا برای افزودن تعداد بیشتری از اشخاص حقیقی و حقوقی بلاروس در فهرست تحریم این اتحادیه حکایت دارد.
«ریچارد جزویاک» خبرنگار اروپای آزاد در توییتر خود خبر داد، سفرای اتحادیه اروپا در ماجرای به زمین نشاندن یک هواپیمای مسافربری در بلاروس، علیه 78 نفر و هفت نهاد ممنوعیت صدور روادید و توقیف دارایی تصویب کرد.
به گفته این منبع خبری اروپایی، احتمال می‌رود که جزئیات مربوط به تصویب تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه بلاروس 21 ژوئن (31 خرداد) در ژورنال رسمی اتحادیه اروپا منتشر شود.
اتحادیه اروپا پیش از این با متهم کردن بلاروس به فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری جهت دستگیری یکی از مخالفان دولت این کشور، آسمان کشور‌های عضو این اتحادیه را به روی هواپیما‌های بلاروس بست.
دوم خرداد ماه بود که پرواز شماره 4978 شرکت هواپیمایی «رایان‌ایر» یک بار دیگر باعث تشدید فشار‌های کشور‌های غربی بر بلاروس شد.
این هواپیما حین پرواز از آتن به ویلنیوس پایتخت لیتوانی با پرواز هواپیمای نظامی «میگ-29» رهگیری و وادار به فرود در مینسک پایتخت بلاروس شد. بعد از نشستن این پرواز دو نفر از مخالفان دولت بلاروس دستگیر شدند.
الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهور بلاروس فضاسازی‌ها درباره دلیل نشاندن این هواپیما را رد و آن‌ها را «دروغ محض» توصیف کرد. او طی سخنرانی در جمع مقام‌های ارشد بلاروس از دستور به فرود هواپیمای «رایان‌ایر» دفاع کرد و گفت، تهدید بمب‌گذاری دلیل فرود این هواپیما بوده است

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اروپا بلاروس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خورشید گرفتگی کامل از داخل هواپیما (فیلم) لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل (فیلم) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش اتحادیه اروپا به حمله اسرائیل علیه رفح
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد