Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@03:33:35 GMT

مشارکت حداکثری اصناف البرز در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۳۷۸۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز، بهروز حصاری در اجلاس ماهیانه اتاق اصناف البرز که با هدف بررسی و تصویب بودجه اتاق و اتحادیه‌های صنفی برگزار شد، با اشاره به موضوع حساس و مهم انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری و چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح‌ها، یکی از ارکان مردم‌سالاری دینی در کشورمان طی چهار دهه گذشته بوده است که ضمن حفاظت و پاسداری از کشور، تمامی توطئه‌ها و خواب‌های باطل دشمنان را خنثی ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به شرایط بسیار حساس کشورمان به لحاظ اقتصادی و سیاسی، حضور گسترده مردم به‌ویژه اصناف و بازاریان در روز انتخابات، یک‌بار دیگر پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت و اقتدار آن را به رخ جهانیان خواهد کشید.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز تمامی همکاران و فعالان صنفی استان را برای حضور پررنگ و مقتدرانه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه دعوت کرد و افزود: به یاری خداوند و حضور مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را در تاریخ سرزمینمان خلق خواهیم کرد.
در ادامه این نشست، موضوع بودجه اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی توسط محمدرضا احسانی‌نیا، رئیس کمیسیون بودجه و تشکیلات اتاق اصناف، قرائت و مورد بررسی و تصویب اجلاس قرار گرفت.
در ادامه نیز مکاتبات و نامه‌های به تعویق افتاده به دلیل برگزار نشدن اجلاس ماهیانه در ایام قرمز استان البرز به لحاظ کرونا، مطرح و تصمیمات لازم در مورد هر یک اتخاذ شد.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه البرز همکاری اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

 

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد