Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جمعی از امامان جمعه، جماعت و علمای اهل سنت کشور در آستانه انتخابات در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند: مردم ایران از هر قومیت و مذهبی که باشند با درک صحیح از شرایط حساس جهان، رای دادن را حق و تکلیف مسلم هر ایرانی می‌دانند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، متن نامه به این شرح است:
حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی»
رهبر عالیقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و، ولی امر مسلمین جهان
سلام علیکم
با احترام و آروزی توفیق روز افزون برای حضرتعالی و سایر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همانگونه که مستحضرید ملت بزرگ ایران بار دیگر در برابر چشم دوستان و دشمنان خود، در آستانه آزمونی سرنوشت ساز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخابات مظهر قدرت و نشانه بارزی از اسلامیت و جمهوریت نظام است و مردم فهیم ایران اسلامی در 28 خرداد ماه، ان شاءالله برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خویش خواهند افزود و با حضور حداکثری در صحنه انتخابات پیش رو، با آرمان‌های امام راحل «رحمت الله علیه» و شهدای والامقام تجدید پیمان خواهند نمود.
بی شک توجه به وصایای گرانسنگ بیانگذار فقید نظام اسلامی و منویات روشنگرانه حضرتعالی به عنوان مشعل فروزان هدایت جامعه، می‌تواند مسیر حضور حداکثری و دشمن شکن و نیز انتخاب اصلح را برای این ملت بزرگوار همواره ساخته و به لطف الهی آینده‌ای روشن‌تر برای مردم قدرشناس ایران اسلامی رقم بزند.
آن رهبر حکیم و فرزانه با تشریح توطئه‌های دشمنان، بار‌ها به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید فرموده و با بیان شاخص‌ها و معیار‌های ارزشمند برای نامزد‌های ریاست جمهوری و دعوت آنان به اقناع مردم و صداقت در بیان توانمندی‌ها و شعار‌های انتخاباتی، در صدد آگاه سازی آحاد مردم نسبت به حق قانونی و تکلیف شرعی و ملی خود بر آمده اید که امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره مندی از این رهنمود‌های مدبرانه و حضوری موثر و به یادماندنی از سوی مردم قدرشناس، موجبات یأس دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شادمانی قلب دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر عالم را فراهم سازیم.
در این راستا اینجانبان، جمعی از امامان جمعه و جماعت و علمای اهل سنت کشور به عنوان پرچمداران عزت و افتخار و منادیان وحدت و یکپارچگی در ایران اسلامی ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والای امام راحل و شهدا و لبیک گویی به اوامر آن حکیم فرزانه، به حضرتعالی اعلام می‌داریم که مردم ایران از هر قومیت و مذهبی که باشند با درک صحیح از شرایط حساس جهان، به ویژه فتنه گری‌های مداوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل در منطقه، رای دادن را حق و تکلیف مسلم هر ایرانی برای دخالت در تعیین سرنوشت و حراست از میهن و ارزش‌های ملی خود دانسته و هیچ گاه نخواهند گذاشت بدخواهان با توطئه اختلاف و توهم چند دستگی مردم را ناامید و دشمنان بدعهد و بداندیش به تاراج اندوخته‌های ارزشمند ملت که حاصل خون هزاران هزار شهید است بپردازد.
در پایان از همه علما، طلاب، مبلغان و فرهیختگان جامعه می‌خواهیم به منظور سربلندی ایران عزیز و پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب، از هیچ کوششی برای دعوت آحاد مردم به خصوص جامعه اهل سنت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح با توجه به کارنامه و برنامه نامزد‌ها دریغ ننموده و از هر گونه شعار و عملی که خواسته یا ناخواسته آب بر آسیاب دشمنان اسلام و نظام اسلامی می‌ریزد خودداری نمایند.
باشد که با انتخاب دولتمردانی ارزشی، مردمی و خدمتگزار، مشکلات پیش روی مردم شایسته و وفادار برطرف و با اقتدار روزافزون کشور اسلامی مان، زمینه شکل گیری تمدن نوین اسلامی فراهم گردد. ان شاءالله
سلامتی و طول عمر با عزت و دوام توفیقات حضرتعالی را که چشم و چراغ و امید مستضعفان و آزادگان عالم هستید از ایزد منان مسألت می‌نماییم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
جمعی از امامان جمعه و جماعت، علما و مبلغان اهل سنت ایران اسلامی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امامان جمعه اهل سنت رهبر انقلاب امامان جمعه ایران اسلامی حضور حداکثری اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان امامان جمعه استان با اشاره به شعار امسال که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است نقش مردم به ویژه کارگران را در تولید و اشتغال و بی اثر کردن تحریم‌های دشمنان مهم و تاثیرگذار دانستند.

خطیبان جمعه استان با قدردانی از تدبیر و ابتکار نیروی انتظامی در اجرای طرح نور و حفاظت از حریم عفاف حجاب و خانواده تاکید کردند این طرح رضایتمندی قاطبه جامعه را به دنبال داشته است.

امامان جمعه استان در خطبه‌های امروز خود خواستار اتحاد مسلمان در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شدند و سکوت و انفعال جامعه جهانی را در برابر این رژیم جعلی محکوم کردند.

تبریک روز شورا و تببین نقش شورا‌های اسلامی در جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات و همچنین گرامیداشت روز معلم و لزوم پاسداشت زحمات این قشر از دیگر فراز‌های خطبه‌های امامان جمعه استان بود.

 

دیگر خبرها

  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب