Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:16:47 GMT

نگاه سیستم اطلاعاتی به سمن‌ها یک نگرش طلایی است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۳۹۲۰

نگاه سیستم اطلاعاتی به سمن‌ها یک نگرش طلایی است

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی روز چهارشنبه در نشست صمیمی با نمایندگان و دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان با تاکید بر ضرورت حمایت از سمن‌ها، اظهار داشت: اینکه مانع فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شد و به این نیروهای داوطلب در توسعه کشور بی توجهی کرد، بی انصافی است و نباید چنین نگاهی حاکم باشد.

وی با بیان اینکه عملکرد میدانی و فعالیت در کف جامعه، یک نقطه مثبت ویژه برای سمن‌ها محسوب می‌شود، افزود: شهرداری و شوراهای اسلامی شهرها می‌توانند در برون سپاری بخشی از فعالیت‌های خود از سمن‌های فعال در آن حوزه نیز بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمن‌ها به سوءاستفاده دشمنان حساس باشند

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به در کمین بودن دشمنان مردم ایران اسلامی برای سرقت اطلاعات و ضربه زدن به کشور، بیان کرد: سمن‌ها به این موضوع حساس باشند؛ چرا که پازلی از اطلاعات سطحی می‌تواند اطلاعات عمیقی را به دست دشمنان برساند.

در برخورد با اراذل اوباش هیچ تعارفی نداریم

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برخورد با اراذل اوباش برای وزارت اطلاعات کار کوچکی است که در این حوزه وارد شدیم، گفت: اینکه ارازل اوباش به عنوان یک مشکل امنیتی تلقی شوند، به آن وارد و ریشه آنان را می‌سوزانیم.

وی ادامه داد: برخی از این اراذل اوباش‌ها طبق مستندی که برای حاضرین پخش شد، کسانی بودند که اگر فقط یک  درصد از کارهای آنان به جامعه بازگو شود، هزاران نفر خواستار نابودی آنان می‌شوند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اشراف اطلاعاتی به تمامی حوزه‌ها، اظهار داشت: ما همواره در تلاش برای پیشگیری از موارد هستیم که در صورت لازم هشدار و برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طی ۸۶ روز گذشته بیش از ۳۰ مورد هشدار در حوزه‌های مختلف به مسوولان استانی داده شده، افزود: موضوعات مربوط به نان، مرغ، آب، برق، بیکاری و فسادهای اجتماعی مواردی بوده که هشدار های لازم داده شده است.

وی ادامه داد: به اداره کل صمت بابت موارد مربوط به مرغ هشدارهای لازم داده شده که در صورت بی توجهی برخورد هم می‌کنیم.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با بیان اینکه در یک هفته گذشته بیش از ۲ تن مواد مخدر از نوع هروئین کشف شده است، گفت: هر یک تن هروئین برابر با ۷۰ تن تریاک است! دستگاه اطلاعاتی در حوزه مواد مخدر وظیفه‌ای ندارد، لیکن برای کمک به سایر دستگاه‌ها پای کار است.

وی همچنین با اشاره به ورود سیستم اطلاعاتی به برخی از حوزه‌های اقتصادی و صنعتی در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در تلاش بودند که معدن طلای زره شوران تکاب را بخش خصوصی محول کنند که مانع آن شدیم؛ با پیگیری‌های انجام شده، میزان تولید طلا در این معدن از سالانه ۸۰۰ کیلوگرم به سالانه یک هزار و ۲۵ کیلوگرم افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، در این نشست نمایندگان سمن‌ها ضمن بیان نکته نظرات خود از عزم سیستم اطلاعاتی در مبارزه با فساد قدردانی کردند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه سازمان های مردم نهاد وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی ارومیه سازمان های مردم نهاد وزارت اطلاعات مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

️وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌سازی برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص مابقی اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

️وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

کد خبر 748572

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن