Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر سنندج گفت: مطالبه‌گری مردم و رسانه‌ها می‌تواند دو ابزار مهم برای جلوگیری از فساد اعضای شورا باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 28 خردادماه همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم شهرها و روستاها منتخبان خود را در پارلمان‌های محلی به‌منظور بهبود و کارآمدتر کردن مدیریت شهری انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس فرزاد زارعی، نامزد اصولگرای ششمین دوره انتخابات شورای شهر سنندج با حضور در خبرگزاری تسنیم به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و در پاسخ به این سؤال که مهم‌ترین وظیفه شورای شهر در حل مشکلات شهری و شهروندان را چه می‌دانید و چگونه و با چه ابزارهایی می‌توان این وظیفه را انجام داد؟ اظهار داشت: مهمترین وظیفه شورای شهر نظارت و تامین خوراک برنامه‌ریزی برای شهرداری‌ها است.

وی افزود: باتوجه به انتخاب شوراها از دل مردم اعضای شورای شهر باید نماینده مردم باشند و بر روند اجرای طرح‌ها نظارت میدانی داشته باشند و طرح‌های خود را توسط شهردار در شهر پیاده کنند.

نامزد اصولگرای ششمین دوره انتخابات شورای شهر سنندج با بیان اینکه اگر اعضای شورا یک دست باشد قطعاً کارکرد بالا‌تری خواهد داشت، تصریح کرد: اعضای شورای شهر دخالت مستقیم در عملکرد شهرداری ندارد.

وی گفت: نباید شورا سیاسی باشد چراکه باید بدانیم که شورا جای سیاسی‌کاری نیست و وظیفه شورا سیاسی نیست و بیشتر بر مدیریت شهری نظارت دارد.

تبلیغات با چاشنی خرابکاری؛ وقتی کاندیداهای شورای شهر سنندج دست به هر تخلفی می‌زنند+تصاویرنامزد اصولگرای شورای شهر مشهد: فقدان نقشه جامع شهری در سیاستگذاری‌های شهری مشهود است + فیلم

زارعی مطالبه‌گری مردم و رسانه‌ها را دو ابزار مهم برای جلوگیری از فساد اعضای شورا دانست و اظهار کرد: اگر شفاف‌سازی شورا به صورت واقعی انجام گیرد مهمترین عامل جلوگیری از فساد می‌تواند باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید ارتباط‌های ناسالم را بین شورا و شهرداری قطع کنیم، اظهار کرد: عضو شورا باید به صندلی شورا اعتماد دهد نه اینکه صندلی شورا به اعضاء اعتماد دهد.

نامزد اصولگرای ششمین دوره انتخابات شورای شهر سنندج عنوان کرد: گاها شعارهایی از نامزدها شنیده می‌شود که عمل به آنها امکان‌پذیر نیست، لذا نامزد شورای شهر باید به گونه‌ای شعار دهد که قابلیت عملیاتی شدن شعار وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اختیارات شوراهای شهر، نامزدهای انتخاباتی باید چه وعده‌هایی به مردم بدهند که بتوانند به آنها عمل کنند؟ توضیح داد: هیچ وعده‌ای توسط یک فرد نمی‌تواند ارائه شود چراکه شورا تیمی اداره می‌شود.

کاندیدای شورای شهر سنندج در پایان سخنان خود، با تأکید بر اینکه مردم به عملکرد کاندیداهای شورای شهر رأی دهند، یادآور شد: شعار دادن  به صورت فردی اشتباه است چراکه شورای شهر به صورت گروهی اداره می‌شود.

انتهای پیام/487/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نامزد اصولگرای اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست