Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی قلیان‌اول معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  در نشست خبری که به منظور تشریح اقدامات بهداشتی در جریان انتخابات برگزار شد،گفت:به منظور پایش سلامت عوامل اجرایی انتخابات از طریق سامانه "سینا" (سامانه یکپارچه نظام اطلاعات) دانشگاه علوم پزشکی مشهد، کد ملی همه عوامل در اختیار شبکه‌های بهداشت قرار گیرد و در برخی شهرستان‌ها نیز از طریق سامانه ماسک کد ملی این افراد بررسی خواهد شد که اگر در ۱۴ روز گذشته تست کرونای عوامل اجرایی مثبت بوده باشد، از حضور آن‌ها در محل شعب رای گیری جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به تاخیر فرمانداری در اجرای این روند پیشگیرانه اشاره و افزود: اگر با بررسی صورت گرفته مشخص شود فردی از عوامل اجرایی مبتلا به کرونا است فرمانداری‌ها باید برای وی در شعب اخذ رای جایگزین معرفی کنند که البته در کنار این اقدام فرم خوداظهاری نیز وجود دارد که اگر کسی علائم مربوط به کرونا داشته باشد از وی تست کرونا گرفته خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شمار عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی دست اندرکار انتخابات ۲۸ خرداد در خراسان رضوی را حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: امروز قرار است بخش نخست سهمیه واکسنی که برای تزریق به عوامل انتخابات استان تخصیص یافته تحویل شود، که ظاهرا این محموله شامل ۱۰ هزار دز واکسن برای استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی خواهد بود.

قلیان بیان کرد: این محموله مختصر برای عوامل اجرایی انتخابات شامل مقادیری واکسن اسپوتنیک و کوو برکت خواهد بود، که قطعا نخواهیم توانست همه عوامل اجرایی انتخابات را تا روز ۲۸ خرداد واکسینه کنیم، اما قرار شد سهمیه واکسن عوامل اجرایی شعب انتخاباتی محفوظ بماند و بعد از انجام انتخابات بر اساس کد ملی و مشخصاتی که استانداری و فرمانداری به ما اعلام خواهد کرد، به این افراد تزریق شود.

انتهای پیام// ف. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد فرمانداری مشهد انتخابات 1400 عوامل اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد

سرهنگ هادی امیدوار گفت: این تصادف صبح امروز در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا اول خیابان مسلم رخ داد.

وی افزود: در این حادثه خودرو پژو پارس از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با آیلند میانی با پاکبان برخورد کرد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طبق بررسی اولیه، راننده، مقصر حادثه است اما علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات