Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نامزد اصولگرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج گفت: متأسفانه عرصه نظارت بر شورا ضعیف و همین امر مشکلات زیادی ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 28 خردادماه همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم شهرها و روستاها منتخبان خود را در پارلمان‌های محلی به‌منظور بهبود و کارآمدتر کردن مدیریت شهری انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، در مرکز استان کردستان نیز 146 نفر وارد صحنه انتخابات شورای شهر سنندج شده‌اند و این‌روزها برای کسب بیشترین آرا میان رقبا تلاش می‌کنند.

«فرهاد میمنت‌آبادی»، نامزد اصولگرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج با حضور در خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه شورا پیشانی حاکمیت در خدمت رسانی به مردم است، اظهار داشت: مهمترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار است و مطمئناً انتخاب شهردار با کفایت می‌تواند در امورات شهری مؤثر باشد.

وی افزود: انتخاب شهرداری که معتقد به آرمان‌های انقلاب باشد می‌تواند در پیشبرد قوانین موفق واقع شود.

نامزد اصولگرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه شورایی موفق است که انقلابی عمل کند، تصریح کرد: اگر اکثریت اعضاء دارای تفکر انقلابی باشند مطمئناً شورای موفقی خواهیم داشت در غیر این‌صورت با سیاسی‌گری موفقیت امکان‌پذیر نیست.

وی بیان کرد: متأسفانه در دوره‌های گذشته شاهد حضور افرادی بودیم که پاکدست نبودند و این را باید مد نظر داشت که نمی‌توانیم با دستمال کثیف شیشه را پاک کرد.

نامزد اصولگرای شورای شهر مشهد: فقدان نقشه جامع شهری در سیاست‌گذاری‌های شهری مشهود است + فیلمنامزد اصولگرای شورای شهر مشهد: 5000 میلیارد تومان بودجه مشکل حاشیه شهر مشهد را برطرف می‌کند + فیلم

میمنت‌آبادی گفت: اعضا شورا به عنوان یک رکن در نظام جمهوری اسلامی باید بدانند هر گونه کج‌دستی به منزله دست بردن سر سفره افراد مستضعف است.

وی اظهار کرد: قطعاً مردم با بررسی سوابق افراد می‌توانند اصلح‌ترین انتخاب را گزینش کنند.

نامزد اصولگرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه متأسفانه عرصه نظارت بر شورا ضعیف است و همین می‌تواند مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد، اذعان کرد: مردم هیچ‌گاه بدون دلیل جایگاه شورا را تضعیف نمی‌کنند چراکه خود شورا است که جایگاه خودش را تعیین می‌کند.

به گفته وی، از دست دادن مشروعیت شورا بدترین ضربه‌ای است که به شورا می‌تواند وارد شود.

نامزد اصولگرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: جامعه ما از شعار دادن و وعده‌های تهی خسته شده است، بنابراین کاندیداها باید تلاش کنند در راستای اختیارات شورا شعار بدهند.

وی ادامه داد: شعارها باید در ارتباط انجام فعالیت‌ها ملموس باشد در غیر این‌صورت یک نوع کلاه‌برداری در جامعه تلقی می‌شود چراکه شوراها باید در حد کاری که می‌توانند انجام دهند، شعار دهند.

میمنت‌آبادی تأکید کرد: نامزدها خداوند را ناظر بر اعمال خود دانسته و کاری نکنند که ابزارهای کسب رأی مردم را به صورت غیر اخلاقی به دست آورند.

نامزد اصولگرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج با دعوت از همه مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی یادآور شد: بی‌تفاوتی ما پای صندوق‌های رأی نشان‌دهنده بی‌تفاوتی نسبت به مدیریت و آینده کشور و شهر است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است