Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:26:38 GMT

ممنوعیت تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خردادماه در اصفهان لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۴۲۶۶

ممنوعیت تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خردادماه در اصفهان لغو شد

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در زمینه برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ۱۴۰۰، ممنوعیت تردد شبانه در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ خرداد لغو شد.

وی افزود: برای زمان بعد از ۲۸ خرداد و اعمال ممنوعیت‌ها مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهم ۵۱ درصدی موتورسواران از جانباختگان تصادفات

رئیس پلیس راهور استان اصفهان همچنین به سهم ۵۱ درصدی موتورسواران از آمار جان باختگان تصادفات در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: موتورسواران یکی از کاربران آسیب‌پذیر در چرخه ترافیک هستند.

وی ادامه داد: از دلایل مهم درصد بالای سهم موتورسواران در تصادفات بی اعتنایی و بی توجهی آنان به قوانین است، به عبارتی متأسفانه تعداد قابل توجهی از موتورسواران خود را مقید به قوانین نمی‌دانند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: دلیل جان‌باختن موتورسواران و مصدومیت و معلولیت‌های دائمی، عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

کد خبر 5236676

منبع: مهر

کلیدواژه: ممنوعیت تردد محدودیت ترافیکی پلیس راهور محمد رضا محمدی انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها آمار کرونا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت اردبیل سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟