Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@00:08:08 GMT

مقابله اهالي قامشلي با نظاميان آمريکايي

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۴۴۹۴

خبرگزاری آریا- اهالی روستای تل مها در حومه قامشلی با کاروان نظامیان آمریکایی مقابله کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، کانال تلگرامی یونیوز با انتشار ویدئویی نوشت: اهالی روستای تل مها در حومه قامشلی با کاروان نظامیان آمریکایی مقابله کردند.
اهالی این منطقه با شجاعت تمام در حالی که آمریکایی ها را هل می دادند به آنها گفتند اینجا را ترک کنید و سوار تانکهایتان شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو تروریست وابسته به ترکیه در حومه عفرین کشته یا زخمی شدند
دو تروریست مزدور وابسته به ترکیه دیروز بر اثر انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در اطراف شهر عفرین در حومه شمالی حلب سوریه کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه, هرج و مرج ناامنی بر مناطق تحت کنترل گروههای تروریستی مورد حمایت نظام ترکیه حاکم است و هرج و مرج نیز ناشی از درگیری بین گروههای تروریستی و سرکرده های آنها بر سر تقسیم نفوذ و حاکم شدن بر سرنوشت غیر نظامیان است.
این مناطق شاهد انفجارهای متعدد با خودروها و موتورسیکلتهای بمب گذاری شده طی چند ماه گذشته بوده است.
منابع محلی گفتند یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده پس از رسیدن به یک موضع ایست بازرسی که تروریستهای وابسته به نیروهای اشغالگر ترکیه در نزدیکی روستای کفر جنه در عفرین ایجاد کرده اند منفجر شد که بر اثر آن دو تروریست کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
نیروهای اشغالگر ترکیه ای نیز یک چوپان را در اطراف شهر عفرین پس از کتک زدن ربودند.
منابع محلی گفتند نیروهای اشغالگر ا ین چوپان را به یک نقطه منتقل و همه گوسفندانش را مصادره کردند.
نیروهای اشغالگر ترکیه از طریق مزدورانشان در میان گروههای تروریستی تعداد زیادی از مناطق تحت اشغالشان را در حومه های حسکه و رقه و ادلب و حلب می ربایند و از بستگان برخی از این ربوده شدگان باج خواهی می کنند و در ازای آزادی آنان مبالغ هنگفت مالی آن هم با لیر ترکیه طلب می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نظامیان آمریکایی نیروهای اشغالگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری

در بحبوحه تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری، نیروهای رژیم اشغالگر به یورش‌ها، عملیات تخریب و کمپین بازداشت در شهرها و شهرک‌های فلسطینی ادامه داده و یک جوان فلسطینی را در جنوب الخلیل به شهادت رساندند.

به گزارش ایسنا، نیروهای رژیم اشغالگر امروز (سه‌شنبه) پس از بازداشت یک جوان فلسطینی در شهرک «الظاهریه» در جنوب الخلیل او را به شهادت رساندند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، نیروهای رژیم اشغالگر صبح امروز پس از حمله به تعدادی از خودروهای نظامی به شماری از منازل شهروندان فلسطینی در باب الزاویة، حارة الشیخ، حبایل الریاح و منطقه ابو الحلاوة یورش بردند.

اشغالگران در جنوب کرانه باختری نیز ۲ شهروند فلسطینی را از روستای «عیلة» در شرق بیت لحم بازداشت کردند.

در همین رابطه، یک منبع امنیتی اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی «سلوی عطیه حمدان» شهروند ۴۴ ساله فلسطینی را پس از یورش به منزلش بازداشت کردند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد که اشغالگران «محمد جمعه طه صلاح» شهروند ۴۴ ساله فلسطینی از شهرک «الخضر» در جنوب بیت لحم را پس از یورش به منزلش بازداشت کردند.

اشغالگران صبح امروز اقدام به یورش به اردوگاه «عسکر» در شرق شهر نابلس کردند.

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای ارتش رژیم اشغالگر به همراه لودرهای نظامی به این اردوگاه یورش برده و درگیری‌هایی در این مکان رخ داد و تک‌تیراندازهای رژیم اشغالگر در اطراف و داخل این اردوگاه مستقر شدند.

منابع اعلام کردند نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به شماری از منازل در داخل اردوگاه «عسکر القدیم» یورش بردند و از برخی خانواده‌ها خواستند تا طی چند ساعت آتی فرزندان خود را تحویل دهند.

اشغالگران همچنین بامداد امروز به شهرک «سیلة الظهر» در جنوب شهر جنین یورش برده و اقدام به تخریب چندین منزل در این شهر کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به منطقه «جلبون» و روستای «فقوعة» یورش برده و در نتیجه آن درگیری‌هایی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها رخ داد.

همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سربازان ارتش این رژیم و شهرک‌نشین‌ها حملات و یورش‌های خود به فلسطینی‌ها و دارایی‌هایشان در کرانه باختری از جمله قدس را تشدید کردند که در نتیجه آن در کرانه باختری تاکنون ۴۸۹ فلسطینی به شهادت رسیده و حدود ۴۹۰۰ فلسطینی دیگر زخمی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازخوانی یک جنایت
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری