Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: چهار شهروند این استان طی شبانه روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان باختد و شمار جان باختگان به یک هزار و ۸۹۴ نفر رسید.

 دکتر "مریم کوشکی" روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ۱۴۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا نیز طی ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شد تا شمار مبتلایان در این استان به ۱۱۹ هزار و ۲۶۶ نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: تاکنون ۳۷۲ هزار و ۹۵۸ نمونه کرونا به آزمایشگاه‌های تشخیص استان ارسال شده که از این مجموع ۳۶۸ هزار و ۹۹۲ مورد پاسخ داده شده و ۲۴۹ هزار و ۷۲۵ نمونه آن منفی بوده است.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: اکنون ۳۳۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا هم اکنون سه شهرستان رومشکان، سلسله و چگنی در وضعیت زرد و هشت شهرستان مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر

در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در ایالت «ریو گرانده جنوبی» برزیل، مقامات این کشور امروز (شنبه) اعلام کردند که شمار قربانیان سیل به ۵۷ نفر رسیده و ۶۷ نفر همچنان مفقود هستند.

به گزارش رویترز،  طوفان دو سوم این ایالت را که هم مرز با اوروگوئه و آرژانتین است تحت تاثیر قرار داده و بیش از ۳۲ هزار نفر را آواره کرده است.

در حال حاضر تعداد زیادی از جاده‌ها و پل‌ها ویران شده و فرودگاه بین‌المللی شهر «پورتو آلگره» تمامی پرواز‌های خود را برای مدت نامحدودی به حالت تعلیق درآورده است. 

پیش‌بینی شده که بارش‌ها تا ۳۶ ساعت آینده نیز ادامه داشته باشد، اما روند آن کاهشی خواهد بود. 

این آخرین مورد از بلایای طبیعی در برزیل است. پیش از آن، سپتامبر سال گذشته بر اثر طوفان استوایی بیش از ۳۰ نفر در این کشور جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • (عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان/ عکس
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر