Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز نخست  مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا ۲۰۲۱،  زینب اسماعیلی تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم که از طریق مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی - کیش جواز حضور در رقابت‌های آسیایی را به دست آورده بود به صورت آزاد در این رقابت‌ها شرکت کرد و توانست نشان برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی ابتدا برابر نماینده میزبان با نتیجه ۲۳ بر ۹ به برتری رسید، اما در مرحله نیمه نهایی و مقابل "کانسل دنیز" تکواندوکار با تجربه قزاق ۱۸ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

نگار اسماعیلی تکواندوکار وزن اولی کشورمان در این رویداد بود که با غلبه بر تمامی حریفان خود با شایستگی بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد.

اسماعیلی که برای نخستین بار حضور در مسابقات بزرگسالان آسیا را تجربه کرد در اولین دیدار با "زیودا آیریماتو" از قزاقستان مبارزه کرد و ۲۹ بر ۹ به برتری رسید؛ او در ادامه برابر "ورونیکا گارسس" هوگوپوش فیلیپینی دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا قرار گرفت و ۲۲ بر ۴ پیروز شد.

هوگوپوش وزن ۴۶- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی "شوخسانام ازاموا" از ازبکستان را ۲۸ بر ۷ شکست داد و فینالیست شد؛ او در فینال نیز "می رئو کانگ" نماینده کره جنوبی قهرمان نوجوانان جهان و آسیا را ۳۱ بر ۹ شکست داد تا نشان زرین طلا را بر گردن بیاویزد.

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان است و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید

مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا / المپین ایران به مدال برنز رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد