Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:48:19 GMT

افزون بر ۳۰۰ بازرس انتخابات در کاشان فعال هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۵۵۷۲

افزون بر ۳۰۰ بازرس انتخابات در کاشان فعال هستند

مسعود خاندایی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: از ابتدای فرایند انتخابات و تشکیل هیات‌های اجرایی و حضور هیات‌های نظارت بر انتخابات، اعضای هیات بازرسی انتخابات کاشان با دریافت ابلاغ از سوی استانداری اصفهان، فعالیت نامزدها را در شهر کاشان و ۶ شهر دیگر این شهرستان شامل جوشقان قالی، کامو و چوگان، مشکات، برزک، نیاسر قمصر و همچنین در تمامی روستاهای شهرستان مباحث مربوط به تبلیغات نامزدها را رصد و گزراش تخلفات را به مراجع مربوطه ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: هیات بازرسی انتخابات کاشان در آموزش غیرحضوری بازرسان پیشگام بوده و برای نخستین بار با طراحی سامانه‌ای ابتکاری و خلاقانه، تمامی بازرسان آموزش‌های لازم در این حوزه را فرا گرفتند.

رییس هیات بازرسی انتخابات کاشان اظهار داشت: اکنون نیز سامانه‌ای از سوی وزارت کشور طراحی شده که تمامی بازرسان مباحث مربوطه را بر پایه قالبی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، ارایه می‌کنند.

خاندایی با یادآوری رتبه ممتاز استانی و کشوری این شهرستان در حوزه بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۳۹۸ خاطر نشان کرد: تمامی مشارکت‌گنندگان در رای‌گیری و رای‌دهندگان اطمینان داشته باشند که این هیات با داشتن خبره‌ترین و کارآمدترین نیروها، با جدیت کامل و در چارچوب قوانین و مقررات مباحث مربوط به بازرسی در انتخابات پیش رو را پیگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کاشان پس از مرکز استان دارای بیشترین تعداد بازرس انتخابات ۲۸ خرداد در اصفهان است، از مردم خواست هرگونه تخلف احتمالی روز جمعه (پس فردا) پای صندوق‌های اخذ رای را به اطلاع بازرسان ثابت در شعبه های اخذ رای برسانند.

فرماندار ویژه و رییس شورای انتخابات کاشان پیشتر گفته بود: انتخابات ۲۸ خرداد ماه رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸۱ شعبه اخذ رای این شهرستان برگزار می‌شود.

علی اکبر مرتضایی افزود: در این شعبه‌ها ۲۶۳ صندوق ثابت مستقر است، افزود: ۱۸ صندوق سیار نیز در سرتاسر شهرستان کاشان برای انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع صندوق‌های انتخابات، ۱۹۴ صندوق ثابت و پنج صندوق سیار در مرکز شهرستان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: از مجموع صندوق‌های پیش‌بینی شده برای انتخابات ۲۸ خرداد برای چهار بخش مرکزی، نیاسر، قمصر و برزک به ترتیب ۲۰، ۲۲، ۱۳و ۱۴ صندوق ثابت در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، برای چهار بخش یادشده و از مجموع صندوق‌های در نظر گرفته شده ۱۳ صندوق سیار است که برای بخش های مرکزی، نیاسر، قمصر و برزک به ترتیب سه، ۲، ۶ و ۲ صندوق سیار پیش‌بینی شده است.

رییس شورای انتخابات کاشان با بیان اینکه صلاحیت ۱۴۰ نفر از داوطلبان شورای شهر کاشان تایید شد و ۱۴ داوطلب نامزدی احراز صلاحیت نشدند، گفته بود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در مورد شعبه‌های اخذ رای که بالای یک‌هزار نفر رای دهنده دارند تمهیدی اندیشیده شده که تجمع در شعبه وجود نداشته باشد.

مرتضایی با بیان اینکه ۵۳۰ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان کاشان شدند، افزود: تمامی شوراهای اسلامی شهر و روستا به حد نصاب برای کاندیدا رسید.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر انتخابات ۲۸ خرداد بازرسی انتخابات انتخابات کاشان دوره انتخابات صندوق سیار اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند