Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ نادر مرادی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفتگو با فارس از پلمب کارگاه تولید ماسک‌های تقلبی خبر داد.

سرهنگ مرادی با اعلام خبر دستگیری مالک کارگاه تولیدی غیر مجاز اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران از افتتاح کارگاه تولیدی ماسک بدون رعایت مجوزهای قانونی در حوالی محله جوادیه مطلع شده و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شناسایی نشانی دقیق این کارگاه و هویت مالک کارگاه تیمی از ماموران پس از هماهنگی قضائی روز گذشته به محل کارگاه اعزام شده و در بازرسی از این مکان 34 هزار عدد ماسک تقلبی و غیر بهداشتی تولید شده به همراه مقادیری مواد اولیه و دستگاه تولید ماسک کشف شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این کارگاه طبق دستور قضائی پلمب و متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس به طور شبانه روز در کنار مدافعان سلامت در خدمت سلامت و امنیت جامعه بوده و با افراد سودجو و فرصت طلبی که با سوءاستفاده از شرایط کرونایی کشور برای کسب منفعت خود سلامت مردم را به خطر می اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلمب ماسک ماسک تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز