Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نظرسنجی مرکز عدالت برنان در دانشگاه نیویورک نشان داد که از هر سه مقام انتخاباتی آمریکا یک نفر به دلیل شغل خود احساس ناامنی می کند و از هر شش نفر، یک نفر به دلیل این شغل مورد تهدید قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، نتایج این بررسی مشخص کرد که کارکنان بخش انتخابات و خانواده هایشان ماه ها پس از شکست دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به جو بایدن رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، همچنان با تهدید و ارعاب روبه رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله به طور ویژه در ایالت جورجیا محسوس است، ایالتی که مقام های انتخاباتی جمهوریخواه ادعای ترامپ مبنی بر تقلب انتخابات را رد کرده اند.

مرکز برنان اعلام کرد که ترس مقام های انتخاباتی آمریکا از بابت ایمنی شان، از مشکلات بزرگی در انتخابات آتی حکایت دارد.

این بررسی که به طور مشترک از سوی مرکز برنان و یک اندیشکده آمریکایی تحت عنوان مرکز سیاست دو حزبی انجام شد، همچنین نشان داد که شمار زیادی از مقام های انتخاباتی در سال گذشته استعفا داده اند، اما موج افرادی که این شغل را ترک می کنند، به زودی به یک سونامی تبدیل می شود.

در این بررسی، ۲۳۳ مقام انتخاباتی محلی در سراسر آمریکا مورد سنجش قرار گرفتند و حاشیه خطای این نظرسنجی ۶.۴ درصد اعلام شد.

بسیاری از کارکنان انتخاباتی در این بررسی، شبکه های اجتماعی را به دلیل نشر اکاذیب مورد نکوهش قرار دادند.

حدود ۵۴ درصد از مقام های انتخاباتی گفتند که شبکه های اجتماعی کارشان را خطرناکتر می کنند و ۷۸ درصد نیز این شبکه ها را عامل دشواری بیشتر در حرفه شان دانستند.

گزارش این دو سازمان تحقیقاتی حاکی است که یافته های به دست آمده منعکس کننده افزایش خطرناک نشر اکاذیب است.

ادعای کذب ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری به سرعت در میان هوادارانش در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و توئیتر پخش شد.

در گزارش فوق ضمن درخواست از کند شدن روند اشاعه اطلاعات کذب آمده است: این اطلاعات غلط، زندگی و حرفه مقام های انتخاباتی را تغییر داده است.

مریک گارلند دادستان کل آمریکا افزایش تهدید کارکنان انتخاباتی را مورد تائید قرار داد و گفت: ما از افزایش چشمگیر تهدیدهای خشونت بار علیه کارکنان انتخاباتی ایالتی و محلی غافل نبوده ایم، ضمن اینکه چنین تهدیدهایی، فرآیند انتخاباتی ما را تضعیف می کند و ناقض قوانین فدرال است.

انتخابات آمریکا از سوی دو گروه کارکنان مدیریت می شود، کارمندان دائمی که توسط مقام های مربوطه استخدام می شوند و شمار زیادی نیروهای موقتی که برای مدیریت مراکز اخذ رای در روزهای انتخابات به کار گماشته می شوند.

این نیروهای موقتی مسئولیت مهمی را برعهده دارند که شامل هدایت و راهنمایی رای دهندگان، پاسخ به پرسش ها و کنترل کارت های شناسایی است و ساعات طولانی را در ازای دستمزد اندک کار می کنند.

حتی قبل از انتخابات جنجال برانگیز نوامبر گذشته (آبان ۹۹)، بخش ها و دولت های محلی برای پر کردن این نقش های انتخاباتی به تقلا می افتادند.

یافته های بررسی کمیسیون فدرال کمک انتخاباتی آمریکا نشان داد که در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ این کشور، ۶۵ درصد از حوزه های انتخاباتی در سراسر کشور از دشواری بالا برای استخدام نیروهای کافی خبر دادند.

در گزارش مرکز برنان عنوان شده است که تقریبا ۳۵ درصد از مقام های انتخاباتی محلی تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ واجد شرایط بازنشستگی هستند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری مقام های انتخاباتی انتخاباتی آمریکا شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با اشاره به حضور تیم‌های شهرستان‌ها با ۷۰۰ کارمند ورزشکار در مرحله مسابقات استانی گفت: با حضور گرامی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان به تیم‌های برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

شیردل با اشاره به اینکه تیم‌های اول مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند؛ افزود: تیم‌های ادارات شهرستان‌ها شگفتی ساز مسابقات شدند که نشان می‌دهد ظرفیت شهرستان‌ها در  ورزش بسیار عظیم است.

وی نتایج پایانی مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شهر کرمان در سه رشته فوتبال گل کوچک آقایان و بانوان، مهارت‌های چالشی آقایان و والیبال به شرح زیر اعلام کرد: 

نتایج مسابقات فوتبال گل بانوان 
آموزش و پرورش ناحیه دو ۱
آموزش و پرورش زرند 0

مقام‌اول: اموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: اموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات فوتبال گل کوچک آقایان:
دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۴
آموزش و پرورش زرند   ۱

مقام اول: دانشگاه علوم پزشکی کرمان
مقام دوم: آموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات مهارت‌های چالشی بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان 
مقام سوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 


نتایج مهارت‌های چالشی آقایان:
مقام اول: جمعیت هلال احمر بم
مقام دوم: نیروگاه برق کرمان 

نتایج مسابقات والیبال بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش سیرجان
مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
مقام سوم: آموزش و پرورش راور 

نتایج مسابقات والیبال آقایان:
مقام اول: آموزش و پرورش بردسیر
مقام دوم: آموزش و پرورش بافت
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه