Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:07:40 GMT

رسمی؛ آلسیو دیونیسی سرمربی جدید ساسولو شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۶۰۳۸

آلسیو دیونیسی، سرمربی جوان و 41 ساله از فصل بعد هدایت تیم ساسولو را به عهده خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو دی زربی بعد از سپری کردن دورانی موفق از باشگاه ساسولو جدا شده و هدایت تیم شاختار دونتسک را به عهده گرفت. امروز باشگاه ساسولو رسما اعلام کرد با آلسیو دیونیسی به توافق دست یافته و این سرمربی جوان به مدت دو فصل و تا تابستان سال 2023 هدایت این باشگاه را به عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلسیو دیونیسی سال گذشته عملکرد درخشانی در سری بی داشته و موفق شد تیم امپولی را به بالاترین سطح فوتبال در ایتالیا بازگرداند. او در آگوست سال 2020 هدایت امپولی را در دست گرفت و در پایان اولین فصل آنها به عنوان قهرمانی سری بی رسانده و جواز حضور در دسته اول را کسب کرد. آلسیو دیونیسی تا به امروز در سری آ مربیگری نکرده بود و این اولین تجربه این سرمربی جوان در این سطح است.

 

دو باشگاه سمپدوریا و ورونا نیز برای جذب دیونیسی با او وارد مذاکره شده بودند، اما او با پیشنهاد ساسولو موافقت کرد و راهی این تیم شد. مانند روبرتو دی زربی، دیونیسی تمایل دارد از دفاع چهار نفره با سیستم های مختلف در خط حمله استفاده کند.

 

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 ساسولو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 ساسولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می‌شود.

هومن برق‌نورد، سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از ۲۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماهنگ | حال خوب کارگر، حال خوب جامعه
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد