Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:31:13 GMT

امام‌جمعه شهرکرد: حضور در انتخابات یک تکلیف است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۶۱۲۱

امام‌جمعه شهرکرد: حضور در انتخابات یک تکلیف است

حجت‌الاسلام نکونام گفت: حضور در انتخابات و رای دادن برای تعیین سرنوشت کشور یک تکلیف است و در همین راستا باید با حضور چشمگیر خود نقشه‌های دشمن را بی‌اثر کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (چهارشنبه ۲۶ خرداد) در نشست با هنرمندان این استان که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از خطرهای فراروی انتخابات، عادی ‌انگاری و بی‌تفاوتی است و این موضوع در شرایط کنونی که از حساسیت بالایی برخوردار است باید بیش از پیش مدنظر مردم کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: انتخابات در هر مرحله از حساسیت بالایی برخوردار است و امروز دشمن درصدد است تا با اجرای برنامه‌های تبلیغاتی خود مشارکت و حضور مردم را کم‌رنگ جلوه دهد.

 

حجت‌الاسلام نکونام بابیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، تصریح کرد: در هر دوره‌ای برای حفظ نظام باید تمهیدات و مقدمات لازم فراهم شود و در این دوره هم باید تلاش کرد تا با حضور چشمگیر در انتخابات، نظام حفظ شود.

 

امام جمعه شهرکرد، برپایی نشست‌های بصیرتی را عامل مهمی در تقویت مشارکت مردم در انتخابات دانست و گفت: در این نشست شایسته است تا مقوله سیاست با دیانت دیده شود چراکه نظام ما نظام مردمی برخاسته از دین است و از یکدیگر جدا نخواهند شد.

 

حجت‌الاسلام نکونام به توطئه‌های داخلی و خارجی نیز اشاره کرد و افزود: عده‌ای در داخل در جایگاهی که قرار دارند نگاه اخلاق محور و پاک ندارند که خسارت‌های برای کشور به دنبال دارد.

 

وی بابیان اینکه ذات انقلاب اسلامی ایران بر مبنای قرآن و معارف و سیره ائمه (ع) بنا شده است، اظهار داشت: باید با تقویت این معارف و سیره ائمه اطهار (ع) برخی نازیبایی‌ها که شکل گرفته را برطرف کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطاب به هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر، گفت: شما در هر جایگاهی که قرار دارید باید به طور مستمر و مداوم بر توسعه اخلاق، معنویت دینی و اندیشه به معاد در حرکت باشید تا جامعه به سمت کمال هدایت شود و از نازیبایی‌ها دور بماند.

 

حجت‌الاسلام نکونام شرکت در انتخابات را عامل مهمی در بی اثر کردن توطئه‌های دشمن دانست و گفت: علاوه بر حضور در انتخابات باید توجه داشت که این حضور همراه با انتخاب فرد اصلح باشد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری انتخابات حجت الاسلام نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟