Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:04:41 GMT

وقتی مایکروسافت تهدید را تبدیل به فرصت می‌کند + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۶۲۲۰

وقتی مایکروسافت تهدید را تبدیل به فرصت می‌کند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش، شرکت مایکروسافت از سری جدید ایکس باکس رونمایی کرد که با واکنش طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی رو به رو شد.
کاربران با تمسخر مایکروسافت، نسل جدید کنسول‌های ایکس باکس را شبیه به یخچال می‌دانستند و به همین دلیل، شرکت مایکروسافت چند یخچال با طرح ایکس باکس ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از انتشار خبر ساخت یخچال توسط مایکروسافت، تقاضای مردم برای خرید این یخچال زیاد شده و شرکت، تولید انبوه یخچال‌‌های کوچک خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید

مراحل تعمیر یک دستگاه «پی اس وان» معیوب + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنسول بازی ایکس باکس جالب ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا

دایهاتسو تویوتا قصد دارد توسعه خودروهای خود را در سال جاری از سر گیرد.

به گزارش ایسنا، رئیس این خودروساز ژاپنی به خبرنگاران گفت دایهاتسو، شرکت تابعه تویوتا قصد دارد بعد از رسوایی در تخلف در بررسی‌های ایمنی خودروها توسعه خودروها را از سر بگیرد و افزود که فرصت‌هایی را در آمریکای جنوبی و آفریقا دید.

دایهاتسو سال گذشته اعلام کرد که آزمایش‌های ایمنی را برای حدود ۸۸ هزار خودروی کوچک تقلب کرده است که اکثر آنها با نام تجاری تویوتا فروخته می‌شوند و این رسوایی برای بزرگترین خودروساز ژاپن خطری برای شهرت ایجاد کرده است.

رئیس جدید این شرکت، ماساهیرو اینوئه از تویوتا اعزام شد تا دایهاتسو را تغییر دهد و آن را در مسیر رشد قرار دهد. از سرگیری توسعه خودروهای جدید یک نقطه عطف مهم خواهد بود و اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار انجام دادیم و قصد داریم تا پایان سال به جلو حرکت کنیم.

او در یک میزگرد به خبرنگاران گفت که بازارهای نوظهور برای ما مناسب هستند و مانند پرتاب یک توپ سریع و مستقیم در وسط منطقه حمله است. وی گفت که آمریکای جنوبی و آفریقا، بازارهایی هستند که باید در ۱۰سال آینده کانون توسعه باشند.

بر اساس گزارش رویترز، همه مدل‌های دایهاتسو به جز یک مورد، مطابق با استانداردهای داخلی تایید شده‌اند و محموله‌ها از سر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود