Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم ملی فوتبال بلژیک برنامه متفاوتی را برای ادای احترام به کریستین اریکسن دارند.

به گزارش ایلنا، کریستین اریکسن، بازیکن شماره ۱۰ تیم ملی فوتبال دانمارک در مصاف با فنلاند از دور گروهی یورو ۲۰۲۰ به دلیل حمله قلبی نتوانست به بازی ادامه بدهد و راهی بیمارستان شد.

روملو لوکاکو، همبازی اریکسن در تیم اینترمیلان اعلام کرد بازیکنان تیم ملی فوتبال بلژیک برای بازی فردا مقابل دانمارک در دور گروهی برنامه ویژه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاکو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی دانمارک – بلژیک اظهار داشت: "می‌خواهم به ملاقات اریکسن بروم. با‌ سرمربی صحبت کردم و او با من موافقت کرد اما فعلا افراد زیادی در نزدیکی او هستند و شاید کمی بعدتر او را ببینم. می‌خواهیم در دقیقه ۱۰، بازی را برای تشویق کردن اریکسن، متوقف کنیم. این هدیه ما به او خواهد بود."

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستین اریکسن تیم ملی فوتبال دانمارک تیم ملی فوتبال دانمارک روملو لوکاکو کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند

 شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد. 

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. 

پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وضعیت جالب پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک | عکس
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند