Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»  از مشهد، شورای مرکزی راهبردی ستادهای مردمی حضرت آیت الله رییسی در حمایت از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا به حبل الله جمیعا و لا تفرقوا

ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی

سلام علیکم

سجده شکر به درگاه حضرت حق می‌گذاریم که بار دیگر بر ما منت نهاد تا بتوانیم با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، نقشی مهم در اقتدار بیش از پیش کشور عزیزمان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال شروع پروسه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و پس از اعلام تایید صلاحیت‌ها، «اعضا محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» به نیت قرب الی الله، در سراسر کشور، گرد هم آمدند و با در نظر گرفتن تمامی ضوابط و معیارهای مدنظر امام راحل(ره)  و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)  و در راستای عمل به وصایای شهدای گلگون کفن،نسبت به تهیه لیست و معرفی به ملت قهرمان این سرزمین در تمام شهرها و روستاها  اقدام نمودند.

لذا «شورای راهبردی ستادهای مردمی حضرت آیت اله رییسی» ضمن اعتماد به این شورا و تبعاً لیست‌های اعلامی در جهت حضور افراد «جوانگرا، انقلابی، وفادار، متعهد،کاردان و متخصص» اعلام حمایت کامل ستادهای مردمی آیت الله رئیسی را از افراد حاضر در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ( شانا ) اعلام می‌نماید و همگان را به حضور پرشور و باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب حضرت آیت الله رییسی برای  تصدی جایگاه ریاست جمهوری و افراد «انقلابی و متخصص» معرفی شده در لیست‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جهت حضور در صحن شوراهای شهر خصوصاً در کلان شهرهای «تهران، مشهد، شیراز،اصفهان، اهواز و تبریز» دعوت می‌نماید.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

شورای راهبردی ستادهای مردمی حضرت آیت الله رییسی

تهران _۲۶ خردادماه ۱۴۰۰

منبع: نماینده

کلیدواژه: انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شورای شهر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آیت الله رییسی ستادهای مردمی حضرت آیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسان از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راهیابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می‌رسد.

علیرضا خجسته‌پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسان در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته است و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آن‌ها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده است، به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه‌یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف را ارائه دهیم و تنهانفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش‌بینی انتخابات زود است، چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیشاست، بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات