Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@01:39:11 GMT

ناصر حجازی به نفع علی پروین کنار کشید + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۷۴۳۹

ناصر حجازی به نفع علی پروین کنار کشید + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، بخشی از تیتر روزنامه اطلاعات هفتگی را مشاهده می کنید که ناصر حجازی برای کاپیتانی تیم ملی به سود علی پروین کنار کشید. ماجرا به زمانی برمی‌گردد که فرانک اوفارل، سرمربی تیم ملی ایران تصمیم گرفت علی‌رغم کسوت بیشتر ناصر حجازی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به این دروازه‌بان ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این تصمیم هم عدم اعتقاد اوفارل  به کاپیتانی دروازبان‌ها جهت رهبری داخل زمین بود و در نهایت ناصر حجازی راضی به انصراف از کاپیتانی به نفع علی پروین شد.

پربیننده ترین وقتی آزمون حرص صفحه عربی را درآورد + عکس مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس + عکس گل اول ایران به عراق + فیلم یک حاشیه عجیب برای رامین رضاییان لیگ ملت‌ های والیبال؛ ایران ۲ - ۳ استرالیا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی، مهدی فضایلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سردار سرلشکر حجازی را از سال‌های دور می‌شناختم؛ شخصیتی عمیقا دین‌دار، متفکر،اهل تدبیر، پایه‌گذار کارهای ماندگار و در عین حال، کتوم و بدون تظاهر. نقش او در تأسیس خبرگزاری فارس غیرقابل انکار است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899599

دیگر خبرها

  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • لحظه پیدا شدن یک گور دسته جمعی از محوطه پشتی بیمارستان ناصر در خان یونس (فیلم)
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • پوشش رسانه‌ای که قدرت «وعده صادق» را به رخ جهانیان کشید
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است