Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه دیدار‌های دور گروهی یورو ۲۰۲۰ تیم ملی ترکیه با شکستی تلخ مقابل ولز در آستانه حذف از مسابقات قرار گرفت. خبرگزاری میزان - روز نخست از دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ امروز (چهارشنبه) پیگیری شد که در دیداری از گروه A تیم‌های ملی ترکیه و ولز از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه المپیک باکو به مصاف هم رفتند که این دیدار زیبا و مهیج در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود ولز پایان یافت تا ترک‌ها در آستانه وداع با یورو ۲۰۲۰ قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای این بازی سنول گونش سرمربی ترکیه و راب پیج سرمربی ولز ترکیب‌های مدنظر خود را به شرح زیر اعلام کردند:

ترکیه: اورجان چاکر، مهمت زکی چلیک، کان آیهان، چالار سویونجو، اوموت مراش، اوکای یوکوشلو، کنان کارامان، هاکان چالهان‌اوغلو، اوزان توفان، جنگیز اوندر و بوراک یلماز.

ولز: دنی وارد، بن دیویس، جو رودن، کریس مفام، کونور رابرتز، جو آلن، جو مورل، دنیل جیمز، آرون رمزی، گرت بیل و کیفر مور.

در نخستین دیدار دور دوم گروه A تیم‌های ملی ترکیه و ولز در حالی رو در روی هم قرار گرفتند که ترک‌ها به دلیل باخت سنگین برابر ایتالیا، برای زنده نگه داشتن امیدهایشان به صعود محکوم به کسب امتیاز بودند و در سوی مقابل هم تیمی‌های گرت بیل به لطف تساوی در بازی نخست مقابل سوییس با خیالی آسوده‌تر گام به این بازی گداشته بودند.  

در اوایل بازی ولز نبض بازی را در دست گرفت و در همان دقیقه ۶ بود که آرون رمزی پس از دریبلی دیدنی، شوت خود را به سمت دروازه ترکیه روانه کرد، اما سنگربان حریف با مهار این ضربه توپ را به کرنر فرستاد. با رسیدن به اواسط نیمه اول، بازیکنان ترکیه جلو کشیدند و چند موقعیت جدی نیز روی دروازه ولز ایجاد کردند، اما این موقعیت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان ترکیه از دست رفتند. در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه نخست باز هم ولزی‌ها بودند که کنترل بازی را در دست گرفتند و بازهم رمزی در موقعیتی تک به تک صاحب توپ شد، اما با بی‌دقتی تمام شوتش را به بالای دروازه ترکیه فرستاد.

در نهایت در دقیقه ۴۳ حملات دامنه‌دار ولز روی تیزهوشی و پاس استثنایی گرت بیل به ثمر نشست و رمزی که برای بار سوم در موقعیتی تک به تک قرار می‌گرفت موفق شد گلر ترکیه را مغلوب کند و توپ را وارد دروزاه حریف کند تا نیمه اول با برتری تک گله ولز به پایان برسد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیمه دوم نیز همانند نیمه نخست بسیار مهیج و توام با حملات دو تیم آغاز شد ولی رفته رفته ترک‌ها که نیاز به کسب امتیاز داشتند بازی را در دست گرفتند ولی در دقیقه ۶٠ این ولز بود که روی حرکت گرت بیل صاحب ضربه پنالتی شد، اما بیل که بازوبند کاپیتانی ولز را نیز بر بازوی خود داشت، توپ را به آسمان کوبید تا تنها آه و حسرت نصیب هواداران این تیم شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

پس از این موقعیت، بازیکنان ترکیه انگیزه بیشتری گرفتند و با تعویض‌هایی که گونش انجام داد، این تیم بر توپ و میدان مسلط شد، ولی جدا از بی‌دقتی مهاجمان ترکیه نباید از درخشش گلر تیم ملی ولز نیز غافل بود. در دقیقه ۸۷  و در حالی که تمام بازیکنان ترکیه در محوطه جریمه ولز حضور داشتند، مریح دمیرال با پرشی بلند سانتر چالهان‌اوغلو را با ضربه سر به سمت دروازه ولز فرستاد، اما دنی وارد به زیبایی این توپ را دفع کرد.

در حالی که بازی به دقیقه ۹۰ رسیده بود دست ییلماز به صورت مدافع ولز خورد و این صحنه منجر به اعتراض بن دیویس شد و همین مسئله در ادامه باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم که شد که داور بازی با دادن کارت زرد به دیویس، ییلماز و چالهان‌اوغلو به این تنش‌ها پایان داد. در دقیقه ۹۵ بود که ولزی‌ها در یک غافلگیری ضد حمله زدند و در شلوغی محوطه جریمه گرت بیل با پاسی زیبا رابرتز را صاحب توپ کرد تا این بازیکن تیر خلاص را بر پیکره ترک‌ها بزند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در نهایت این جدال مهیج و پرتنش با حساب دو بر صفر به سود ولز پایان یافت تا شاگردان رابرت پیج با ۴ امتیاز موقتا به صدر جدول گروه A صعود کنند و ترکیه هم با دو باخت در آستانه حذف از یورو ۲۰۲۰ قرار گرفت.

* دیدار تیم‌های ملی ترکیه و ولز به روایت تصویر:

بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| روس‌ها با پیروزی مقابل فنلاند به جام بازگشتند/ میرانچوک بهترین بازیکن زمین شد + عکس و فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: یورو 2020 تیم ملی ترکیه تیم ملی ولز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یورو یورو 2020 تیم ملی ترکیه تیم ملی ولز ملی ترکیه یورو ۲۰۲۰ قرار گرفت گرت بیل تیم ملی ترک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی