Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی به مناسبت انتخابات آورده است: بی تردید ولایتمداری و پیروی از هدایت‌های ولیّ الأمر واجب شرعی و طریق رضایت الهی و ضامن رستگاری و سعادت در دنیا و آخرت است.

همواره در تاریخ حیات انسانی حرکت در صراط مستقیم ولایت مسیر میل به موفقیت و تخلف از آن مایه سقوط شخصی و اجتماعی جامعه بشری بوده است و کتاب تاریخ ورق به ورق گواه صادق بر این موضوع مهم و سرنوشت ساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یک قیام الهی در راستای تحقق تمامی اهداف انبیا و اولیای خداوند برای نجات و کمال انسان است و طریق تحقق آن پیروی از رهبریت و جهاد با تمام وجود در این عرصه است.

پیام سراسر هدایت آفرین، بصیرت زا و دعوت گر به خیر و صلاح آن مقام معظم درباره حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ هجری شمسی بلاغی مبین جهت اقتدار دینی و ملی بر تمامی عرصه‌های حیاتی ایران انقلابی و اسلامی بود که بر همگان حضور در صحنه سرنوشت ساز انتخابات لازم و واجب نمود.

مردم استان ولایتمدار بوشهر همچون حماسه‌های پر شکوه تاریخ خود بر اساس اطاعت از ولایت و امتثال فرامین و منویات آن رهبر فرزانه و بزرگوار با تمام وجود در این جهاد سیاسی شرکت کرده و بار دیگر وفاداری و ولایتمداری با پیشینه پر افتخار خویش را تکرار خواهد نمود و همچون دفاع مقدس در این جبهه سرنوشت ساز حضوری حماسی و نمایان خواهد داشت.

کد خبر 5236894

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر انتخابات 1400 امام جمعه بوشهر انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر عکس استانها گرگان آمار کرونا چالش شفافیت انتخابات ریاست جمهوری اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند .

 نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجا است چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است از دستگاه قضایی می‌خواهیم  در این زمینه ورود کند .

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به  برکت وجود  این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها تامین شود.

 نهم اردیبهشت روز شورا‌ها نامگذاری شده است این روز را هم به مردم و هم به افرادیکه در این زمینه فعالیت می‌کنند، تبریک عرض می‌کنم .شورا‌ها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود.
ما از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شورا‌های قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم  در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شورا‌ها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد .

حجت الاسلام و المسلمین همچنین دشمنی آمریکا با ملت ایران را تاریخی عنوان کرد و افزود: آنها تبعیت صد در صدی می‌خواهد می‌خواهد ایران اسلامی کاملا تابع زورگویی‌های آن‌ها باشد.

امام جمعه خرمشهر در پایان ضمن تشکر از فعالان  عرصه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از دانشگاه علوم پزشگی آبادان انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم اعتبارات و امکانات عادلانه در بین شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان توزیع نمی‌شود.

 

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند