Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گزارش پایگاه اینترنتی عربی ۲۱، باشگاه اسرای فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: تعداد اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کرده در داخل زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیست بعد از پیوستن ۳ اسیر جدید به اعتصاب غذا کنندگان به ۱۰ تن افزایش یافت.

بر این اساس، باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد: هفت نفر دیگر از اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذای نامحدود زده اند، قدیمی‌ترین آن‌ها «ابو عطوان» است که در مخالفت با بازداشت اداری خود بدون هیچ اتهامی ۴۳ روز پیاپی است که به اعتصاب غذای خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع تصریح کرد: مسئولان اشغالگر صهیونیست در ماه «می» گذشته ۲۰۰ حکم بازداشت اداری را صادر کرده اند. تعداد اسرای اعتصاب غذا کرده در مخالفت با سیاست بازداشت اداری که اشغالگران اجرای آن را به تازگی تشدید کرده اند، رو به افزایش است. از میان اسرای فلسطینی اعتصاب غذا کرده در زندان‌های رژیم صهیونیستی «جمال الطویل، ۵۹ ساله» ساکن رام الله برای چهاردهمین روز پیاپی است که در مخالفت با ادامه بازداشت اداری «بشری الطویل» دختر روزنامه نگارش دست به اعتصاب غذا زده است.

گفتنی است، تعداد اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل حدود ۵ هزار ۳۰۰ نفر برآورد می‌شود که براساس نهاد‌های مسئول امور اسرا ۵۲۰ نفر از آن‌ها در بازداشت اداری به سر می‌برند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی زندانیان فلسطینی اسرای فلسطینی بازداشت اداری اعتصاب غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع خبری از افزایش شمار جان باختگان ناشی از بارندگی های شدید و جاری شدن سیل در بریل خبر دادند.

منابع محلی اعلام کردند که شمار جان‌باختگان سیل ناشی از بارندگی‌های شدید در برزیل به ۲۹ نفر و تعداد مفقودان به ۶۰ نفر افزایش یافت. بارندگی که از چند روز پیش در ایالت ریو گرانده دو سول در جنوب این کشور ادامه دارد، خسارت جانی و مالی به همراه داشته است. بارندگی ها در ۱۵۴ شهرستان خسارات جدی وارد کرده و ۷۱ هزار و ۳۰۰ نفر از سیل آسیب دیده‌اند.

ادواردو لیت، استاندار ریو گرانده دو سول با تاکید براینکه، هنوز نقاطی وجود دارد که نمی‌توانیم به آنها دسترسی پیدا کنیم گفت، در شرایط بسیار استثنایی قرار داریم، این ویرانگرترین رویداد در تاریخ این ایالت است.

لیت با اشاره به اینکه، تعداد جان‌باختگان می‌تواند افزایش یابد، گفت: فعالیت‌های جستجو و نجات از طریق زمین، دریا و هوا ادامه دارد. با توجه به بزرگی فاجعه، تلاش جدی برای تخلیه مردم انجام می‌دهیم.

منابع خبری اعلام کردند که سدی که بر روی رودخانه آنتاس ساخته شده است، در نتیجه جریان سنگین آب فروریخته و شهرهای اطراف زیر آب ماندند.

لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل از مناطق آسیب دیده بازدید کرده و قول کمک از دولت مرکزی را داده است.

هلیکوپترها برای جستجو و یافتن افراد سرگردان به پرواز در آمده‌اند. در برخی مناطق، سیل به حدی شدید است که هلیکوپترها قادر به فرود نیستند. براساس پیش‌بینی هواشناسان احتمال بارش باران‌های بیشتری در این منطقه، با حرکت جبهه‌ای از هوای سرد وجود دارد.

موسسه ملی هواشناسی برزیل افزایش شدت و فراوانی بارندگی را به پدیده آب و هوایی ال نینو نسبت داده است.

کد خبر 6095877

دیگر خبرها

  • متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین حماس و اسرائیل منتشر شد
  • پیش‌نویس توافق مبادله اسرا: آزادی 800 اسیر فلسطینی در قبال 33 اسیر اسرائیلی
  • رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • بازداشت دستکم ۲۱۰۰ نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی