Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@23:01:26 GMT

استقلال دیاباته را جریمه مالی سنگین می‌کند؟!

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۸۰۷۹

  استقلال از شروع دور جدید تمریناتش شیخ دیاباته گلزن خود را به همراه ندارد و این تاخیر و غیبت از سویی دیاباته و بازیکنان خارجی در دیگر زمان های مشابه اتفاق تازه ای نیست.

۱- استقلال از شروع دور جدید تمریناتش دیاباته مهاجم گلزن استقلال خود را به همراه ندارد و این تأخیر و غیبت از سوی دیاباته و بازیکنان خارجی در دیگر زمان های مشابه اتفاق تازه ای نیست و سالهاست که شاهد این گونه ماجراها هستیم و گویا پایانی بر این بی برنامگی ها و رفتارهای غیر حرفه‌ای نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- قانونی در تیم‌های لیگ برتری و حتی رده های پایین تر وجود داشته که بازیکنان و حتی کادرفنی در صورت تاخیر و غیبت در جلسات تمرینی با جریمه های چند صد هزارتومانی و بعضاً چند میلیونی مواجه می شوند و معمولاً این مبالغ صرف امور خیریه و یا دورهمی های بازیکنان و خرید میوه و شیرینی در جلسات تمرینی میشود و جالب آنکه راه فراری برای عدم پرداخت از سویی بازیکن یا مربی جریمه شده نیست.

۳- با نگاهی به رقم قرار داد بازیکنان حرفه ای که در سطح لیگ برتر بازی می کند متوجه خواهیم شد دستمزهای روزانه چند میلیونی و گاهاً چند ده میلیونی دریافت می کنند.حالا اما یک سوال و آن اینکه آیا مدیران استقلال در زمان عقدقرارداد با بازیکنان خارجی و یا حتی داخلی بندهایی را در قرارداد حرفه ای آنان قرار می دهند که در صورت تاخیر و غیبت، جریمه‌های مالی متناسب با میزان قرارداد آنها اعمال شده و یا در زمان تسویه حساب مالی از از مبلغ قراردادشان کسر شود و یا اینکه از هول حلیم داخل دیگ افتاده و تنها به دنبال استقبال از پیشنهادات و آپشن های مد نظر بازیکنان خارجی هستند. با توجه به تاخیر و غیبت های تکراری بازیکنانی چون دیاباته و میلیچ لازم است باشگاه استقلال جریمه‌های سنگینی بابت اینگونه تاخیرها در فوتبال حرفه ای شامل بازیکنانی از این دست درنظر گرفته و به شکل کامل اعمال کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال دیاباته گلزن استقلال لیگ برتر استقلال گلزن استقلال دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903083

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • استقلال جریمه مالی شد
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی