Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فعالیت تبلیغات انتخابات ساعت ۷ صبح امروز پنج شنبه ۲۷ خرداد به پایان رسید و نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا و طرفداران آن‌ها برای جلب نظر آرای مردمی استفاده کردند به طوری که شور و حال تبلیغات انتخاباتی تا آخرین لحظات صبح امروز به اوج خود رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون تبلیغات انتخاباتی از تب و تاب افتاده و شمارش معکوس برای تجلی وحدت ملت ایران آغاز شده و کمتر از ۲۴ ساعت دیگر تا قرار همدلی مردم باقی مانده است.

همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات، اظهار کرد: با توجه به در پیش داشتن انتخابات و لزوم مشارکت و حضور پرشور مردم در انتخابات روز جمعه، بیست و هشتم خرداد، تمهیدات گسترده‌ای از طرف وزارت کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته تا مردم با اطمینان خاطر بیشتری در پای صندوق‌های رای، با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی حضور یابند.

پلیس فارس نیز آمادگی ۱۰۰ درصدی خود را برای تأمین امنیت انتخابات ۲۸ خرداد اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس آخرین رویداد‌های انتخابات شورا‌ها را روزانه و در قالب یک خبر منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید

یک سوم جمعیت واجد شرایط رای گیری فارس در شهرستان شیراز حضور دارند پوشش رسانه‌ای انتخابات خرداد از بیش از ۱۰۰ نقطه در فارس حضور مردم در صحنه انتخابات، خنثی کننده دسیسه‌های دشمنان است دانش آموزان رأی اولی فارس ۵۳ هزار نفر هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: تعداد دانش آموزان پسر و دختر رأی اولی این استان در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال ۵۳ هزار نفر است.

فرهاد اسماعیلی ضمن دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پرشور در انتخابات، گفت: ۵۳ هزار نفر دانش‌آموز رأی اولی این استان در اولین تجربه سیاسی خود در این انتخابات رای خواهند داد.

او بیان کرد: دانش آموزان رأی اولی فارس همپای دیگر نقاط کشور برای اولین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می‌شوند و در این دوره از انتخابات شاهد حضور دانش آموزان پایه دوازدهم در پای صندوق‌های رأی استان خواهیم بود.

تاکید عضو خبرگان بر حضور مردم در انتخابات

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد.

در بیانیه آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری آمده است: امت شهید پرور ایران اسلامی، مردم همیشه در صحنه استان فارس.

اینک در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، حضور آگاهانه و همراه با بصیرت شما پای صندوق‌های رای می‌تواند حماسه‌ای دیگر در تاریخ این مرز و بوم رقم بزند که به عنوان برگ زرینی از افتخارات نظام شکوهمند ایران اسلامی، باعث شادی دوستان انقلاب و کوری چشم دشمنان گردد.

امید است که همه با هم برای اعتلای نام ایران عزیز در روز جمعه ۲۸ خرداد، حماسه‌ای دیگر بیافرینیم.

دبیر سابق انجمن اسلامی مستقل دانشگاه صنعتی شیراز تصریح کرد: اینکه از شورای نگهبان انتظار مهندسی انتخابات داشته باشیم، اشتباه است.

او تاکید کرد: اگر کاندیدا‌ها کار ایجابی و نه سلبی انجام دهند، فضای انتخابات سازنده خواهد بود و موجب فعال شدن آرای خاموش می‌شود.
قائم‌پور تصریح کرد: انتخابات فرصت مناسبی برای رشد مردم است، به شرطی که وحدت گفتمانی وجود داشته باشد.

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس فارس برای تأمین امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی فارس، از آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت انتخابات در سراسر استان فارس خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: انتخابات یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا مردم در سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند و حضور پرشور درانتخابات زمینه ساز عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

او افزود: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس در امسال، تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا می‌باشد که در این خصوص برنامه ریزی‌های لازم انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس آمادگی ۱۰۰ درصدی برای تأمین امنیت انتخابات ۲۸ خرداد را دارد و در این خصوص از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات استفاده خواهد کرد.

سردار حبیبی افزود: برای تأمین امنیت انتخابات بیش از ۲۰ هزار نیرو با همکاری عوامل سپاه و بسیج، مسئولیت حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی در سراسر استان فارس را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها شورای شهر انتخابات 1400 برای تأمین امنیت انتخابات انتخابات ۲۸ خرداد آمادگی ۱۰۰ درصدی دانش آموزان استان فارس حضور پرشور رأی اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی

جنایاتی که در دو قرن اخیر حتی در جریان جنگ‌های جهانی بواسطه نوع بمباران و شدت آسیب به شهروندان غیر نظامی هم سابقه‌ای نداشته و این مساله مورد اذعان کشور‌های غربی قرار گرفته است.   بعد از وقوع این اتفاق موجی از همدردی در سراسر جهان از آمریکا و اروپا گرفته تا مناطق شرق دور براه افتاد. رژیم صهیونیستی از ابتدای تاسیس تاکنون تلاش کرده بود که زیر چتر مظلومیت برنامه‌های خود را پیش ببرد و با توجه به حمایت رسانه‌ها در اروپا و آمریکا در این مظلوم نمایی و جلب نظر مردم غرب موفق بود، اما بعد از شروع جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه از آبان ۱۴۰۲ به بعد مظلومیت مردم غزه و توحش بی سابقه رژیم صهیونیستی فضا را عوض کرد.   هر چند که رسانه‌های رسمی چندان میزان جنایات رژیم اشغالگر قدس را بازگو نمی‌کردند، اما فضای مجازی به نوعی فریادرس و بلندگوی مردم غزه شد. نتیجه این شد که ما در حدود شش ماه گذشته روزی نبود که در اروپا و آمریکا شاهد اعتراض علیه رژیم صهیونیستی نباشیم.   این مساله نشان می‌دهد که افکار عمومی در اروپا و آمریکا به نوعی تبلیغات بیش از ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی را کنار زده و دارد با حقیقت مساله فلسطین آشنا می‌شود. طبیعتا انسان‌ها فارغ از هر دین، مذهب و رنگ و قومی براساس فطرت و شرافت انسانی به قضیه نگاه کنند حق را به مظلوم می‌دهند و در کنار مردم تحت ستم غزه و در مقابل رژیم اشغالگر قدس می‌ایستند.    البته این نکته را هم باید یادآور شد که این تحول، اتفاق تازه‌ای نیست و ما حتی در آمریکا و اروپا شاهد تظاهرات چند صد هزار نفری بودیم.    این روند نشان می‌دهد رژیم اشغالگر قدس اگرچه توانست بیش از ۷۵ سال زیر چتر تبلیغات روانی و رسانه‌ای خود را پنهان کند، اما نتوانست همیشه تحت سایه حمایت و جانبداری رسانه‌ها باقی بماند و بخشی از ماهیت جنایتکارانه این رژیم از سوی فضای مجازی و رسانه‌های مستقل به جهانیان منتقل شد و بازتاب آن در واکنش افکار عمومی دیدیم.    نمونه‌ای از این روشنگری‌ها را در اعتراضات اخیر دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا دیدیم که البته این اعتراضات و راهپیمایی‌ها از ابتدای آبان ۱۴۰۲ به این سو همواره صورت می‌گرفت و در مجموع می‌توان گفت که این خیزش نخبگانی تجلی شرافت و فطرت انسانی در اعتراض به رژیم اشغالگر قدس است.

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند