Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در همایش بررسی راهکار‌های افزایش صلح و سازش در شورای حل اختلاف رسالت مهم شورای حل اختلاف را برقراری صلح و سازش ذکر کرد و گفت: باید با فراهم کردن شرایط صلح و سازش و پادرمیانی و رعایت تکنیک‌های رفتاری و مهرورزی پذیرش صلح و سازش توسط مردم بالاتر برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شعب شورای حل اختلافی که بیشترین صلح و سازش را برقرار می‌کنند شناسایی، رتبه بندی و تشویق شوند.

حجت الاسلام اکبری به آمار رضایت در پرونده‌های قصاص نفس اشاره کرد و گفت: مردمی که در این موضوع مهم رضایت می‌دهند در پرونده‌های اختلافی با موضوعات دیگر نیز زمینه بخشش و پذیرش صلح و سازش را دارند و این امر تنها با هنرمندی و مدیریت و برخورد دلسوزانه کارکنان شعب میسر خواهدشد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: سعی کنیم با برقراری صلح و سازش، مردم دارای سابقه کیفری نشوند.

رئیس کل دادگستری  مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون مجاهدت‌ها و تحمل هزینه‌های بسیار دانست و افزود: این نظام که این‌گونه با رنج و مجاهدت حاصل شده لازم است در حفظ و حراست از آن نهایت مجاهدت را داشته باشیم و هم اکنون بزرگ‌ترین راه حراست از آن حضور پرشور و حداکثری در انتخابات است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری مازندران صلح و سازش شورای حل اختلاف انتخابات 1400 صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود