Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما به دنبال آن هستیم تا تفاوت میان جنوب با شمال شهر تهران از بین برود، گفت: توزیع عادلانه خدمات یعنی اینکه از پول و محل عوارضی که از مردم جنوب تهران گرفته‌ایم در شمال تهران پروژه‌های عظیمی نظیر پل صدر و غیره نسازیم، بلکه عوارض مردم را صرف خود مردم کنیم و ما در شورای پنجم این موضوع را دنبال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، الهام فخاری نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در تجمع حامیان لیست "جمهور" که عصر چهارشنبه در شهرک ولیعصر تهران برگزار شد، گفت: زمانی که در سال ۹۶ و با اعتماد و رای میلیونی شما به شورای شهر آمدیم، اولین رویکرد ما توجه به مسائل و مطالبات شهروندان در هر محله بود. متاسفانه محلات ما با مشکلات بسیاری روبه‌رو بودند که تمرکز مدیریت شهری قبل بر ساخت پروژه‌های نمایشی و افتتاح‌های پر سر و صدا سبب غفلت از آن شده بود.

فخاری افزود: ما بررسی کرده و متوجه شدیم که یکی از مشکلات جدی در شهر تهران و بخصوص در مناطق جنوبی و مرکزی این شهر کمبود سرانه‌های ورزشی است و این موضوع را به جد پیگیری کردیم، به طوری که امروز مفتخرم بگویم که فقط در منطقه ۱۸ یکی از بزرگترین مجموعه‌های ورزشی جنوب غرب شهر تهران را افتتاح کردیم. ورزشگاه امام رضا و زمین چمن آن را بازسازی کردیم و علاوه بر آن ده‌ها زمین ورزش در ابعاد محلی را برای ساکنان محلات ایجاد یا تجهیز کردیم، به طوری که در این دوره سرانه ورزشی جنوب شهر تهران بخصوص منطقه ۱۸ افزایش چشمگیری داشت.

فخاری افزود: یکی دیگر از مشکلات ساکنان منطقه ۱۸ بحث کیفیت آب آشامیدنی آن است که با پیگیری‌های انجام شده تصفیه‌خانه شماره شش تهران راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال آن هستیم تا تفاوت میان جنوب با شمال شهر تهران از بین برود، گفت: توزیع عادلانه خدمات یعنی اینکه از پول و محل عوارضی که از مردم جنوب تهران گرفته‌ایم در شمال تهران پروژه‌های عظیمی نظیر پل صدر و غیره نسازیم بلکه عوارض مردم را صرف خود مردم کنیم و ما در شورای پنجم این موضوع را دنبال کردیم.

فخاری با تاکید بر اینکه ما می‌خواهیم تهران به شهری برای زندگی بهتر تبدیل شود، گفت: زندگی بهتر حق همه شهروندان است اما باید توجه داشته باشیم که میان تمام موجودات زنده باید همزیستی درستی باشد. از این رو شهر تهران شهر حامی حقوق حیوانات و حفاظت از درختان نیز خواهد بود.

نامزد مورد حمایت لیست" جمهور" در انتخابات شورای شهر تهران با اشاره به زنان حاضر در مراسم گفت: شورای شهر پنجم برای اولین بار در طول دوره‌های مختلف مدیریت شهری به زنان و نگاه زنانه در مدیریت شهری بها داد. رکورد بهره‌گیری از مدیریت زنان در سطوح مدیریت ارشد و میانی شکسته شد و نتیجه این نگاه حمایت از زنان سرپرست خانوار، شهر دوستار کودک، ارتقاء ایمنی فضاهای بی‌دفاع شهری و... بود. ما تلاش کردیم تا شهر تهران به شهری برای همه بدل شده تا زنان، کودکان، سالمندان، معلولان و... نیز امکان حضور در شهر و استفاده از امکانات شهر را داشته باشند.

عضو شورای شهر پنجم خطاب به حاضران گفت: مردم شهر تهران ما چهار سال پیش با رای میلیونی شما مسیری را آغاز کردیم که حالا به میانه آن مسیر رسیده‌ایم. حالا این شما مردم هستید که باید انتخاب کنید کدام راه را می‌پسندید. آیا توجه و تمرکز به محله و انسان را دوست دارید یا قصدتان بازگشت به دوران شهرفروشی، باغ‌کُشی، املاک نجومی و... است.

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران از تمام شهروندان دعوت کرد تا لیست جمهور را به دستکم ۱۰ نفر از نزدیکانشان معرفی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الهام فخاری لیست جمهور شوراهای ۱۴۰۰ ورزشگاه امام رضا انتخابات شورای شهر تهران تهران شهرتهران شورای شهر پنجم شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این بار اهالی مناطق ۱۷ و ۱۸ پایتخت، میزبان رئیس جمهور بودند.

در این گزارش مردم از دیدار چهره به چهره با رئیس دولت و اعضای کابینه برای رفع مشکلات خود می‌گویند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رییسی (عکس)
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند