Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:59:28 GMT

قهر با صندوق رای وضعیت اقتصادی و معیشتی را بدتر می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۸۲۸۹

قهر با صندوق رای وضعیت اقتصادی و معیشتی را بدتر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای ضمن دعوت همه اقشار جامعه به حضور پرشور در انتخابات، تاکید کرد: قهر کردن با صندوق رأی، نه تنها کمکی به وضع موجود نمی‌کند که در بدتر شدن اوضاع اقتصادی و معیشتی مؤثر است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حقیقت، خدا حال قومی را تغییر نمی‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیه ۱۱ سوره رعد‏

همشهریان عزیز کرمانشاهی؛ سلام علیکم

در آستانه انتخابات بزرگ و مهم ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا قرار داریم. انتخاباتی که از هر نظر با تجربه‌های گذشته متفاوت است. دشمنان خارجی و منافقان داخلی جنگ احزاب دیگری را علیه کشورمان به راه انداخته و به امید واهی پیروزی، با تخریب باورها و تردید در اراده‌ها قصد خالی کردن پشت نظام و انقلاب اسلامی از رأی و نظر مردم کرده‌اند و به قصد از بین بردن جمهوریت نظام، اقدام می‌کنند؛ به یقین جمهوری اسلامی که به گفته شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی حرم است، اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاری فرزندان غیور خود و مردمان شکوری است که قدر امنیت و ایمان را می‌دانند و خون شهیدان را پاس می‌دارند و اجازه نخواهند داد اهریمنان کمین گرفته و دل بسته به حضور کمرنگ مردم، خوشحال شوند.

این نکته مهم را نباید فراموش کرد که قهر کردن با صندوق رأی، نه تنها کمکی به وضع موجود نمی‌کند که در بدتر شدن اوضاع اقتصادی و معیشتی مؤثر است و دشمنان را برای ضربه زدن به ما امیدوار می‌کند؛ باید دانست که به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، کاهش حضور مردم برابر است با افزایش فشار دشمنانمان. و هرچه حضور بیشتر باشد، فشار دشمنان کمتر و کمتر خواهد شد. اگر بخواهیم فشار دشمنان از بین رود یا کاهش یابد، باید با حضور پرشور و باشکوه خود و خانواده و اطرافیانمان در انتخابات پیش رو، هم به تکلیف دینی عمل کنیم و هم از حق رأی و نظر خود استفاده کنیم. به یقین هر ناله مأیوس کننده و هر سخن افسرده گر که مروج تفرقه، گوشه گیری، کناره گرفتن، قهر و غیظ است، صدای شیطانی است که نباید اعتنا کرد و باید به تقابل با آن پرداخت چراکه به دنبال ضایع کردن حق رأی ایرانی و ضعیف کردن کشور و هدر دادن سرمایه‌ها است.

باید دانست که وضعیت نامناسب اقتصادی امروزمان نتیجه انتخاب اشتباه است و ربطی به انقلاب اسلامی ندارد، جمعه ۲۸ خرداد جاری فرصت جبران گذشته است و نباید این فرصت طلایی بازگشت ناپذیر را از دست داد. باید در تغییر سرنوشت خود به سمت خوبی‌ها و شکوفایی‌ها و آبادانی‌ها قدم برداشت و مناسبات طولانی و سرنوشت چندین ساله خاک و خانه و خانواده خود را با شرکت خود و خانواده و تشویق اطرافیان برای مشارکت آگاهانه در انتخابات را تعیین نمود که بی شک هر کوتاهی و اهمال ما از جانب فرزندان و آیندگان نابخشودنی است. پس با نام خدا و با امید به تغییر وضع بد موجود به وضع خوب و مطلوب، ساعتی از وقت خود را در همین جمعه صرف آینده آباد کشور و شهرمان کنیم و ادای دین نمائیم که روزهای خوبمان در پیش است که باید با یکدلی و اتحادمان بسازیمش.

کد خبر 5236905

منبع: مهر

کلیدواژه: بیانیه کرمانشاه بسیج رسانه انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها آمار کرونا چالش شفافیت اردبیل انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کارگران از رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی محسوب می‌شوند، مقام معظم رهبری فرمودند «اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم این اقتصاد وابسته است به تولید و کار و کارگر» بدون کار و کارگر اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: کارگران موتور پیشران و عامل اصلی حرکت و رونق اقتصادی کشور هستند، که مظلومانه در جامعه زندگی می‌کنند، باید به این قشر عزیز توجه بیشتری شود.

امام جمعه قرچک گفت: تمام کشور همه اقشار و همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر می‌گردد به قشر زحمت‌کش کارگر، اگر این عزیزان نباشند کار کشور زمین خواهد ماند.

وی افزود: اگر امروز ما در اقتصاد همچون دیگر حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی قوی شویم دشمن بفکر آسیب ما نخواهد بود و جرأت نزدیک شدن به ما با نیت آسیب نخواهد داشت.

کد خبر 6089153

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد