Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:همکاران نیروی انتظامی به همراه خانواده آنان نیز به این سیل خروشان تعهد و پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی خواهند پیوست و در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت خواهند کرد.

سردار القاصی مهر با اعلام عزم پلیس در برگزاری انتخاباتی امن و آرام، بیان کرد: تمام دستگاه‌ها نیز باید از ظرفیت‌ها و تجربه‌های گوناگون خود در برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به منویات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" که انتخابات یک فریضه است وهمه باید شرکت کنند اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم برای برگزاری انتخابات باشکوه ضمن عزت واقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و استکبار جهانی است.

 

امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی

سرهنگ هـــادی گنـــدمی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در جلسه امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها گفت: با نزدیک شدن به زمان انتخابات ۲۸ خرداد، برای ایجاد امنیت کامل انتخابات، قانون را فصل الخطاب خود در اجرای امنیت انتخابات قرار می‌دهیم

او افزود: تامین سلامت و امنیت انتخابات از جمله مهمترین برنامه‌های نیروی انتظامی است که در انتخابات پیش رو با همکاری سایر دستگا‌های مرتبط در شهرستان با یک برنامه ریزی منسجم میسر خواهد شد.

سرهنگ گنـــدمی  بیان کرد: خوشبختانه انتظامی شهرستان سیروان در برقراری امنیت انتخابات سال‌های گذشته کارنامه خوبی داشته، و امسال نیز با همکاری همکاران در مجموعه انتظامی شهرستان و همکاری سایر سازمان‌های مرتبط این انتخابات را در سایه امنیت کامل برگزار خواهیم کرد.

او  تصریح کرد: پرسنل انتظامی با نصب العین قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هیچ دخالتی در روند اجرایی و برگزاری انتخابات نداشته و با توجه به اینکه تنها مرجع تامین کننده نظم و امنیت انتخاباتی است با قدرت وارد عمل شده و در مقابل مخلان نظم و امنیت بطور جد خواهد ایستاد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در ادامه امنیت انتخابات را ضامن سلامت و مشارکت حداکثری مردم دانست و اعلام کرد: برگزاری انتخابات در سایه امنیت کامل، نشان از قدرت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

امنیت، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم در کشور است

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گزارش ویژه خبری صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ نیرنگ و دروغی نمی‌توانند مردم را از صحنه خارج کنند و ملت بصیر ایران با هدایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فریب نقشه‌های آنان را نخواهند خورد و با حضور پرشکوه خود اقتدار حکومت علوی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

او افزود: انتخابات یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا مردم در سرنوشت خود و کشور به صورت مستقیم نقش آفرینی کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی کشور، تثبیت مردم سالاری، نشان دهنده مشارکت عمومی در اداره امور کشور و مهر تاییدی بر مقبولیت نظام است.

سردار القاصی مهر یادآور شد: نیروی انتظامی نیز به عنوان خادم مردم با اشرافیت اطلاعاتی و اجرای طرح‌های مختلف تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با توان بیشتری در انتخابات پیش رو حضور داشته و با همکاری مردم نظم و امنیت و آرامش در انتخابات را برقرار کند.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی برنامه ریزی لازم را از قبل، حین و بعد از انتخابات در راستای تامین امنیت این مهم را داشته است، عنوان کرد: تامین نظم و امنیت انتخابات یکی از آزمون‌های بسیار مهمی است که به حول و قوه الهی، پلیس استان ایلام در طول این چند سال موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی از عملکرد خود بجا گذاشته است و در این برهه حساس نیز با کوله باری از تجربه اندوخته شده از چندین انتخابات قبلی پا به عرصه انتخاباتی بسیار مهم دیگری می‌گذارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام به همکاری مردم با پلیس اشاره کرده و افزود: بدون همکاری وهمیاری شما مردم عزیز هیچ ماموریتی به نحو احسن انجام نخواهد شد و در همه ماموریت‌ها پلیس به همکاری و حمایت مردم نیاز داشته و خواهد داشت.

سردار القاصی مهر با اشاره به بکارگیری بیش از ۴ هزار نیروی پلیس در جهت تامین امنیت صندوق‌های اخذ رای در انتخابات پیش رو، ادامه داد:علاوه بر این همکاران بنده به صورت محسوس و نامحسوس با گشت زنی مداوم و مستمر در پیرامون شعب اخذ رای به مشکلات و هم چنین خواسته شهروندان رسیدگی می‌کنند و در صورت لزوم مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، آماده پاسخگوئی به شهروندان عزیز خواهد بود.

او با اشاره به اینکه تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری از مدت‌ها قبل آغاز و تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز جدیدا شروع شده است از کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها خواست ضمن رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی، از تخریب رقبا در فضای حقیقی و مجازی خودداری کنند.

سردار القاصی مهر اضافه کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مدام در فرمایشات خود سفارش مؤکد می‌کنند باید همه افراد چه کاندیدا‌ها و چه مردم، اخلاق را رعایت کنند و به نتیجه انتخابات احترام بگذارند تا دشمنان نتوانند از این مسئله به نفع خود بهره برداری کنند چراکه تاریخ گواه این موضوع است که دشمنان این مملکت بار‌ها به صورت مختلف در صدد ضربه زدن به کشور ما بوده و هستند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر فرمانده انتظامی استان ایلام برگزاری انتخابات انتظامی شهرستان امنیت انتخابات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است

رضا رحیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جمهوری به این معنی است که حکومت دارای پشتوانه مردمی بوده و مراجعه به آرای مردم در این نظام وجود دارد، افزود: لازمه تقویت نظام جمهوری این است که مردم بیش از پیش در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشند و این بدان معنی است که مردم به سرنوشت خود اهمیت داده و حاکمیت نیز این زمینه را برای آحاد مردم در راستای تعیین سرنوشت خود فراهم کند.

رحیم‌پور با تاکید بر اینکه یکی از المان‌های مهم مشارکت مردم یا به عبارتی مردم‌سالاری و دموکراسی، بحث انتخابات است، اظهار کرد: این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که در عرصه انتخابات مردم به جمهوریت معنی بخشیده و خود را در سرنوشت‌شان دخیل دانسته و در این عرصه به طور غیرمستقیم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بی‌تردید در همه جوامعی که ساختار جمهوریت دارند، نمی‌توان به همه آحاد مردم به دلیل وجود محدودیت، مسؤولیتی سپرد، ادامه داد: راهکار منطقی مشارکت و دخالت مردم در بحث حکمرانی و قانون‌گذاری، بحث انتخابات است. مردم در انتخابات از جانب خودشان نمایندگانی انتخاب کرده و به آن‌ها در بحث مقررات، قواعد اجتماعی و همه معاهدات بین‌المللی وکالت می‌دهند تا از جانب آن‌ها نمایندگی کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه با توجه به اهمیت انتخابات، همه آحاد مردم باید این تکلیف را بر خود بدانند که از این حق قانونی خود استفاده کنند، تصریح کرد: حضور نیافتن در این عرصه و بی‌تفاوت بودن به این موضوع مهم، در درجه اول ظلم به خود است و در ثانی حقوق شهروندی را زیر پا می‌گذاریم.

رحیم‌پور، بالاترین ارزش جمهوریت نظام کشور را برخورداری از پشتوانه اسلامی آن دانست و خاطرنشان کرد: این بدان معنی است که علاوه بر آرای مردم و مردم‌سالاری، بحث اسلامیت و مشروعیت این نظام مطرح است.

وی با یادآوری اینکه شاکله نظام این است که با کمک خود مردم به سمت گفتمان‌های انقلاب که همان عدالت به عنوان مهم‌ترین پایه و اساس نظام است، حرکت کند، عنوان کرد: در این راه همه مردم باید مشارکت داشته باشند که یکی از راه‌های مشارکت مردم این است که نمایندگان را به خوبی انتخاب کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه در آستانه دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، اضافه کرد: دور اول این انتخابات در اسفندماه سال گذشته و باوجود همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان، با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد، لذا برای تکمیل این مشارکت در استان زنجان مردم باید در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده دوباره پای کار بیایند تا دور دوم نیز همانند دور اول باشکوه برگزار شود.

رحیم‌پور با تاکید بر اینکه نماینده اصلح از دو جنبه خصوصیات فردی و از جنبه تخصص فرد حائز اهمیت است، متذکر شد: نماینده مجلس باید سلامت نفس داشته و آلوده به برخی مسائل از جمله مباحث اقتصادی نباشد. همچنین نماینده باید حائز تعهدات فردی و اخلاقی باشد.

وی یادآور شد: علاوه بر این، نماینده باید تخصص لازم را برای ورود به مجلس که کرسی بسیار حساسی است، عهده‌دار خواهد بود؛ چرا که ساختار دو قوه قضائیه و مجریه از قوه مقننه استخراج می‌شود و به تعبیر امام راحل این قوه در رأس امور قرار دارد.

کد خبر 6094873

دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد