Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در مراسم گردهمایی دیشب شهروندان یزدی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰،  اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات و کشیدن خط بطلان بر دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کردند.

در این مراسم که جمع کثیری از اقشار مختلف مردم حضور داشتند با پخش سرود‌ ایران همراه با نمایش صحنه‌هایی از برافراشتن پرچم سه رنگ ایران شور و شوق انقلابی و عرق ملی بیش از پیش، در مردم برانگیخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  گردهمایی دیشب گوناگونی جمعیت از نوع پوشش حاضران در مراسم مشهود بود.

گردهمایی یزدی ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد و ماموران انتظامات نیز با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی از سوی شهروندان، تقدیم ماسک به افراد بدون ماسک و جلوگیری از تردد‌های غیرضروری، موارد بهداشتی را پیگیری می‌نمودند.

 جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تبریک ایام دهه کرامت گفت:  ایران در آستانه خلق حماسه‌ای بزرگ و سرنوشت ساز است و بر همه اقشار مختلف مردم لازم است تا با روحیه جهادی و انقلابی برای حمایت از ارزش‌های الهی و آرمان‌های انقلاب تلاش کنند و قدرت خود را به رخ دشمنان انقلاب و منافقان بکشانند و با انتخاب اصلح دولتی کارآمد، مردم محور، عدالت بخش و قوی را برپا نمایند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 گردهمایی انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در آستانه اشرفیه
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)