Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده آیت الله رئیسی در شوراهای هماهنگی جبهه انقلاب گفت: آقای رئیسی پرچم عدالت و پرچم "ما می توانیم" را بالا برده است، مردم امیدوار هستند و امیدوارتر شده اند؛ افراد ضعیف مردم را ناامید می‌کنند و با شیهه افکنی سعی می کنند رقیب شان را بیرون کنند اما این دسیسه ها رو شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس احسان رئیسی، نماینده آیت الله رئیسی در شوراهای هماهنگی جبهه انقلاب  عصر روز گذشته در همایش حامیان آیت الله رئیسی با بیان اینکه حامل تشکر و سلام ویژه ایت الله رییسی برای مردم استان هستم گفت:نکته اول در انتخابات  مشارکت است به اقای رئیسی رای ندهید اما در انتخابات شرکت کنید بگذارید عزت این کشور پا برجا بماند ،به احترام شهدا و حاج قاسم شرکت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مشکلات وجود دارد اما راه حلش شرکت در انتخابات است با هر حزب و رویکردی همه شرکت کنید این انتخابات متعلق به همه مردم است.
  رئسی بیان کرد: به شما دلیر مردان عشایر غیور نخبگان ،جوانان نوجوانان سلام می دهم با علم و اطلاع و شناخت نسبت به ایشان عرض میکنم دولت آینده دولت شور و تحول خواهد بود،شما شاهد بودید قوه قضاییه دو سال قبل در پایین ترین سطح رضایت عموم بود،قوه قضائیه در سال های گذشته مانع زدایی کرد هزاران کارخانه فعال شدند، کارخانه هایی که به صورت ناروا بسته شده بودند.    وی ادامه داد: اقای رئیسی پرچم عدالت و پرچم ما می توانیم را بالا برده است مردم امیدوار هستند و امیدوار تر شده اند افراد ضعیف مردم را ناامید می‌کنند و با شیهه افکنی  سعی میکنند رقیب شان را بیرون کنند اما این دسیسه ها رو شده است.   رئیسی گفت: ما امیدوار هستیم  شما مردم بتوانید در این انتخابات ورق را به نفع انقلاب و آرمان های شهدا برگردانید، خیلی مسائل گفته نمی شود  آیت الله رییسی در حرم مطهر رضوی نیز چندین کار بزرگ انجام دادند تأسیس بنیاد کرامت و تأسیس زائر سرا دو کار بزرگ بود رئیسی به سمت چالش ها حرکت میکند برخی خود را به سمت چالش ها قرار نمی دهند رئیسی در میدان حضور دیده اند آنچه که برنامه عده ای است کارنامه رئیسی است آنچه که بقیه شنیده اند رئیسی دیده است.   وی گفت: در موضوع کرونا سازمان زندان ها به دستور ایت الله رییسی زندانها برای مفسدین اقتصادی خلوت شد قوه قضاییه برای مبارزه با مفسد بود امروز وقت مبارزه با فساد است امروز وقت نقد کردن چک برجام است امروز وقت تدبیر واقعی است امروز وقت آن است که مردان و زنان و جوانان دولت را به دست بگیرند و مردم برای آینده زیبا و و روشن امیدوار شوند.   رئیسی عنوان کرد: اقای رئیسی ۳۰ سال در میدان بوده است ۳۰ سال کم خوابی داشته است ۳۰ سال مجاهدت کرده است اینها بخشی از کارنامه ایشان است در استان قدس رضوی معاونت علمی تأسیس شد در هیئت مدیره ها زنان حضور داشتند اقدامات ایت الله رییسی نجومی است  سخت است اما شده و باز هم خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: الله رییسی امروز وقت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد

وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: اسلام‌آباد اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی‌دهد و هر آنچه که مطابق با منافع ملی باشد انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، سناتور محمد اسحاق دار طی گفت وگو با خبرنگاران در پارلمان در اسلام‌آباد گفت: سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است و دولت به زودی رهبران جناح اپوزیسیون را در جریان کامل جزئیات و دستاوردهای این سفر قرار خواهد داد.

وی درباره طرح خط لوله انتقال گاز از ایران به پاکستان نیز افزود که ما نیازی به پنهان کاری نداریم و اگر سوء تفاهم‌های اخیر میان دو کشور حل نشده بود پس چرا رئیس جمهور ایران باید به پاکستان سفر کند.

وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت: اینکه در بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پایان سفر آیت‌الله رئیسی اشاره‌ای به مذاکرات خط لوله گاز نشده است، مساله‌ای نیست؛ بحث اصلی این است که ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

وی تاکید کرد: پاکستان هر آنچه که مطابق با منافع ملی خود باشد را انجام خواهد داد و ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

سناتور اسحاق درباره گزارش حقوق بشری وزارت امور خارجه آمریکا علیه پاکستان نیز گفت که ما این بیانیه را رد کرده و پاسخ مناسبی به آن داده‌ایم.

پیش از این وزیر دفاع پاکستان سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد را بسیار حائز اهمیت و موفقیت آمیز خوانده و تاکید کرده بود: ما به یافتن راهی برای پیشبرد پروژه مشترک گازی با تهران خوشبین هستیم.

خواجه محمد آصف با اشاره تلویحی به آمریکا که اخیرا نسبت به تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد ابراز نگرانی کرده است، افزود: ما اهمیتی به مخالفت‌های خارجی نمی دهیم، لذا اگر کسی در پی سفر آیت‌الله رئیسی دچار دردی شده، ما دوایی برای درد آنان نداریم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اولین سفر خارجی خود در سال جدید، روز دوشنبه سوم اردیبهشت وارد اسلام‌آباد شد. رئیس جمهور ایران همچنین از شهرهای لاهور و کراچی نیز بازدید کرد.

وی در اسلام‌آباد روز پرکار و فشرده‌ای داشت. وزیر خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت رئیس جمهور، با وی دیدار و سپس آیت‌الله رئیسی راهی کاخ نخست وزیری شد؛ جایی که محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان رسما از وی استقبال کرد. پس از آن دیدارهای دوجانبه و سپس رایزنی میان هیات‌های بلندپایه به ریاست سران دو کشور برگزار شد.

مقامات ایران و پاکستان همچنین در حضور آیت الله رئیسی و شهباز شریف ۸ تفاهم نامه همکاری نیز امضا کردند.

آیت الله رئیسی سپس با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود دیدار کرد و طرفین طیف گسترده‌ای از موضوعات مهم دوجانبه، تحولات منطقه و بین المللی به ویژه جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه نوار غزه و فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان نیز امروز در نشست خبری هفتگی خود با اشاره به اهمیت توافقات اخیر با جمهوری اسلامی ایران به ویژه برای تسریع نهایی‌سازی قرارداد تجارت آزاد و مذاکرات درباره خط لوله گاز، تاکید کرد: سفر آیت‌الله رئیسی فرصتی برای تعمیق همکاری‌های همه جانبه ما با ایران بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها