Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «علی آقازاده» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، عنوان کرده است: آنچه باعث اقتدار نظام جهوری اسلامی در حیات پر برکتش شده است، دولت‌ها نبودند و این مردم هستند که عامل اصلی اقتدار  در بزنگاه‌های حساس و سرنوشت‌ساز بوده‌اند.

وی در این پیام اظهار کرده است: حضور پرشور و گسترده مردم در صحنه‌های مختلف نه تنها موجب اقتدار نظام می شود بلکه بهترین مولفه برای گفت و گوی مردم با نظام اسلامی و مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی در این پیام ادامه داده است: جمهوری اسلامی ایران امروز مظهر اقتدار و امنیت کشورهای منطقه است و این قدرت به واسطه حضور میلیونی اقشار مختلف در صحنه‌های مختلف به دست آمده است.

آقازاده در ادامه این پیام تاکید کرده است: انتخابات پیش رو در روز ۲۸ خردادماه جاری، متعلق به مردم است و اگر مانند عرصه‌های گذشته با حضور گسترده رقم خورد، اقتدار و صلابت ایران اسلامی امتداد پیدا می‌کند و در ایجاد امنیت و توسعه بیشتر و دست‌اندازی کمتر دشمنان به اهداف و مطامع مورد نظرشان می‌شود.

وی ادامه داده است: آحاد مردم  برای شرکت در انتخابات باید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و امام راحل توجه کنند و بدانند حضور حداکثری به یک آرامش سیاسی منجر می‌شود و انتظار است همه واجدان شرایط رای  با صلابت پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

استاندار مرکزی در این پیام افزوده است: تنوع سلایق سیاسی در نامزدهای موجودبرای پاسخگوی به گرایش و تفکرات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی رای دهندگان  وجود دارد و باید با انتخاب بهترین گزینه در پای صندوق‌های رای مسیر چهار سال آینده کشور را تضمین کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی استانداری مرکزی سیدعلی آقازاده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی استانداری مرکزی سیدعلی آقازاده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳