Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۶۰۰ میلیون ریال لوازم حفاظتی مقابله با کرونا توسط هیات امنای بازار این شهرستان به بیمارستان امام خمینی (ره) اهدا شد.

هاء الدین حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای هیات امنای بازار مهاباد از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون با اهدای بیش از ۶ میلیارد ریال کمک نقدی جهت خرید لوازم و اقلام حفاظتی برای کادر درمانی و بهداشتی همواره به عنوان سرمایه‌های بزرگ اجتماعی همراه و یاری‌رسان حوزه سلامت شهرستان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با کمک این خیران تاکنون ۸۴۸ دست لباس سرهم، هزار و ۴۳۰ عدد گان جراحی، هزار و ۸۴۰ ماسک، ۶۰ عدد کاور کفش، ۳۶ عدد کلاه، ۲۲ عدد شیلد صورت، ۸۲ عدد عینک و ۲۰۰ بسته دستکش لاتکس برای بیمارستان و مرکز بهداشت مهاباد خریداری شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: خیران هیات امنای بیمارستان موقت و نیز هیات امنای بازار و سایر خیران این شهرستان  به عنوان بازوان توانمند حوزه سلامت در طول این ایام و ادوار گذشته همیشه در صحنه بوده و همواره راه‌گشای مشکلات حوزه سلامت هستند.

حسینی افزود: همچنین در طول ایام کرونا علاوه بر کمک های هیات امنای بازار، سایر خیران سلامت مهاباد نیز بیش از ۸۰ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان کمک کرده اند که شامل هشت دستگاه ونتیلاتور، چهار دستگاه چراغ سیالیتیک اتاق عمل، ۱۰ دستگاه پمپ انفوزیون، ۲ عدد تشک مواج، چهار دستگاه الکتروشوک و یک دستگاه نوار قلب، ۶ دستگاه مانیتور علائم حیاتی، سه دستگاه دیالیز، ۲ دستگاه کولر گازی ایستاده برای تهویه هوای بخش های ایزوله بیمارستان و سایر ملزومات پزشکی شامل کاور، ماسک و دستکش برای پرستاران و همکاران شاغل در مرکز بهداشت است.

وی از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان مهابادی که در عرصه سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده اند قدردانی کرد.

مهاباد هم اکنون در وضعیت نارنجی مقابله با کرونا قرار دارد.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است./ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هیات امنای بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امین لچینانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر دراین همایش با اشاره به غربالگری ۱۰۰ درصدی فشارخون و دیابت برای افراد ۱۸ سال و بالاتر در این شهرستان گفت: با اجرای این طرح، در شهر فریدونشهر ۳۶۹ نفر مبتلا به فشار خون بالا و ۱۲۷ نفر نیز مبتلا به دیابت شناسایی شدند.
شهرستان فریدونشهر دارای ۳۵۰ خیر سلامت است.

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان