Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان:260 کانال فارسی زبان شبانه روز با موضوعات اسلام هراسی، ولی فقیه هراسی،سپاه هراسی و... به صورت هماهنگ بمباران خبری را علیه جوانان انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در نشست صمیمی با دانش آموزان رأی اولی استان که از طریق سامانه شاد آموزش و پرورش برگزار گردید، اظهار داشت: در انتخابات 1400 دشمنان دست به دست هم داده و به منظور شرکت نکردن جوانان در این دوره از انتخابات، یک ائتلاف جهانی را ایجاد کرده است؛ انتخابات 1400 انتخاب فرد نیست، داخلی نیست، بلکه بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ما در یک قدمی پیروز قرار داریم و دشمن در یک قدمی شکست؛ اگر غفلت کنیم شکست خواهیم خورد، همانگونه که در صدر اسلام و جنگ احد، پیامبر اعظم(ص) در یک قدمی پیروزی در جنگ شکست خورد و یا در جنگ صفین سپاه دشمن در یک قدمی شکست قرار داشت و به دلیل اغفال، سپاه اسلام پیروزی را از دست داد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: در 42 سالی که از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، دشمن در مولفه های گوناگون با ما درگیر شده است؛ دشمنان انقلاب اسلامی هم قسم شده بودند و جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند به گونه ای که ما در این جنگ از سی و هشت کشور مختلف اسیر گرفتیم اما ایستادیم، مقاومت کردیم و تنهایی پیروز شدیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تهاجم فرهنگی سنگین دشمن علیه جوانان بعد جنگ تحمیلی را نتیجه یک ائتلاف جهانی برشمرد و عنوان کرد: 260 کانال فارسی زبان شبانه روز با موضوعات اسلام هراسی، ولی فقیه هراسی،سپاه هراسی و... به صورت هماهنگ بمباران خبری را علیه جوانان انجام می دهند؛ تحریم های اقتصادی علیه ما وضع می شود، جنگ نیابتی با هدف ایران در سوریه، عراق، یمن و... انجام می شود. در تمامی این مولفه ها ما آسیب دیدیم ولی شکست نخوردیم.

وی گفت: یکی از مولفه های شکست برهم ریختن ائتلاف است، آمریکایی ها ائتلاف را تشکیل دادند ولی به نتیجه ای نرسیده و در آن شکست خوردند؛ دشمن به دنبال تغییر رفتار و سیاست های ما است ولی نه تنها به هدف خود دست پیدا نکرد بلکه مجبور به تغییر رفتار وسیاست های خود در قبال جمهوری اسلامی گردید.

ملک شاهکوهی انتخابات 1400 را یک مسابقه ملی برشمرد و خاطر نشان کرد: همانگونه که در یک مسابقه ملی ورزشی، با پیروزی ایران همه ما خوشحال شده و جشن می گیریم، انتخابات 1400 یک مسابقه ملی میان ایران و دشمنان جمهوری اسلامی است و اگر در این مسابقه جهانی پیروز گردیم، دشمن عقب نشینی کرده، تحریم ها برداشته شده و عزتمند خواهیم شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن اشاره به تبلیغات دشمنان در فضای مجازی تاکید کرد: همه ی ما یک دشمن مشترک داریم و نباید حرف های آن ها را در فضای مجازی گوش کرده و عمل نماییم، زیرا اگر انتخابات 1400 مهم نبود دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی این همه وقت و هزینه صرف نمی کردند تا مردم عزیزمان را مجاب کنند پای صندوق های رای نرفته و رای ندهند، پس انتخابات 1400 بسیار سرنوشت ساز است.

ارشد سپاه پاسداران در استان گلستان پس از حضور پای صندوق های رای، انتخاب اصلح را مهم دانست و بیان کرد: کاندید اصلح باید انقلابی و دست پاک بوده و به ظرفیت های داخل کشور اعتقاد داشته باشد؛ ان شاالله در روز 28 خرداد همه ما برای این سرزمین مقدس پای صندوق های رای حاضر شده و نقشه دشمنان اسلام را نقش بر آب خواهیم کرد.

ملک شاهکوهی در بخش پایانی صحبت های خود، به منظور بهره مندی از کمک و یاری خداوند، همه دانش آموزان را به اقامه نماز اول وقت تشویق و موفقیت کلیه دانش آموزان را در کنکور سراسری از خداوند متعال خواستار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان ملک شاهکوهی انتخابات 1400 علیه جوانان مسابقه ملی یک قدمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است

در ادامه سفر هیئت بلندپایه فرهنگی کشورمان به ارمنستان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و معاون وزیر خارجه ارمنستان دیدار و درباره گسترش دیپلماسی فرهنگی میان دو کشور به گفت وگو پرداختند.

به گزارش ایسنا، در این دیدار علاوه بر مباحث فرهنگی مشترک بین دو کشور، مسائل مهم بین‌المللی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور در این دیدار، با ارائه تحلیلی از وضعیت فعلی منطقه غرب آسیا و به‌ویژه اتفاقات اخیر غزه، بر ضرورت تلاش برای برقراری صلح پایدار در منطقه با کمک کشورهای همسایه تأکید کرد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب، ارمنستان را همسایه‌ای نجیب و مورد احترام خواند و رویکرد شفاف ایران را در دفاع از تمامیت ارضی کشورها و تلاش‌ها برای برقراری صلح منطقه‌ای را تبیین کرد.

ایمانی‌پور به اشتراکات فرهنگی و تمدنی میان دو کشور اشاره کرد و گفت: این سفر فرصتی را فراهم آورده است تا دیدگاه عمیق‌تری نسبت به کشور ارمنستان به دست آوریم. 

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران همچنین تاکید کرد: همکاری‌های فرهنگی و افزایش سطح روابط بین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان باید دنبال شود. 

ایمانی‌پور همچنین به نقش رسانه‌ها در ترویج دانش و آگاهی میان مردم دو کشور اشاره کرد و خواستار همکاری متقابل دو کشور در این زمینه شد.

همچنین در این نشست، معاون وزیر خارجه ارمنستان ضمن استقبال از هیئت بلندپایه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد که امضای سند مبادلات فرهنگی به تقویت روابط دوجانبه ایران و ارمنستان منتهی شود.

وی تصریح کرد که ارمنستان همواره به ایران به مثابه یک کشور دوست و همسایه مطلوب نگاه کرده است. 

طی این دیدار که با حضور سبحانی، سفیر ایران در ارمنستان و اسدی موحد، رایزن فرهنگی کشورمان نیز برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید