Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:میزان مصرف آب شرب در ماههای فصول گرم نسبت به ماههای فصول سرد در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت میانگین تا 40 درصد افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مسعود مرادیان اظهار داشت: با آغاز فصل گرما و افزایش دمای هوا شاهد افزایش محسوس مصرف آب در سطح شهرها و روستاهای استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان با بیان اینکه این میزان مصرف بدلیل وارد مدار شدن کولرهای آبی، افزایش نیاز آب شرب، افزایش دمای هوا، افزایش استحمام و آبیاری فضای سبز و باغچه ها صورت می گیرد یادآور شد: برای  کاهش اثرات تنش آبی و جبران کمبود آب بهترین راهکار مصرف بهینه و اجرای راهکارهای صرفه جوئی در مصرف آب است، ضمن آنکه بدون همکاری و همراهی مردم سراسر استان گذر از شرایط بسیار سخت تابستان امسال امکانپذیر نمی باشد.

وی کمبود منابع آبی از یک سو و از سوی دیگر کمبود میزان مخازن ذخیره آب شرب را از دلایل اصلی بروز تنش و کمبود آب عنوان کرد و گفت: برای برون رفت از وضعیت تنش آبی و کمبود آب ضمن اینکه باید به دنبال منابع آب پایدار باشیم، افزایش مخازن ذخیره آب شرب نیز در سطح شهرها و روستاها در برنامه کاری آبفای استان قرار دارد که با تامین اعتبارات لازم این مهم انجام خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه  آب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد از تمامی ساکنین در روستاها و شهرها خواست تا ضمن رعایت مصرف بهینه آب، هرگونه تخلف آبی و سوء مصرف را به مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان یا همان سامانه ارتباط مردمی 122 منعکس نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آبفای استان استان کهگیلویه و بویراحمد مصرف آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم