Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاضی خانی با اشاره به اهمیت فعالیت کانون خادمیاران رضوی اصحاب رسانه استان البرز گفت: چهاردهمین آئین زیر سایه خورشید در قالب ۱۶۰ برنامه فرهنگی هنری در البرز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عباس قاضی خانی » طی نشست خبری نمایندگی آستان قدس رضوی در البرز که پنجشنبه ۲۷ خرداد با اهتمام کانون خادمیاران اصحاب رسانه استان البرز برگزار شد گفت: اطلاع رسانی فعالیت های آستان مقدس رضوی در البرز از جمله اقدامات و فعالیت های کانون خادمیاران رضوی اصحاب رسانه استان البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی در استان البرز افزود: ویژه برنامه های جشن های زیر سایه خورشید در قالب ۱۶۰ برنامه فرهنگی و هنری با محوریت گرامیداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به گروه بندی کاروان زیر سایه خورشید در البرز اظهار کرد: گروه بندی خادمان آستان قدس رضوی در قالب برنامه زیر سایه خورشید به نام « شهید حاج شعبان نصیری» از شهداء مدافع حرم و گروه دوم با عنوان « شهید حاج قاسم پرده دار» شهید خدمت اجرا می شود. 

 

وی ادامه داد: آئین جشن دهه کرامت به صورت رسمی از روز یکشنبه (۲۳ خرداد) در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز آغاز شد و در روز سه شنبه ۲۵ خرداد بیش از سه هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی تهیه و توزیع شد. 

 

قاضی خانی اضافه کرد: با هدف گرامیداشت دهه کرامت و ترویج فرهنگ رضوی، بیش از ۱۵ هزار پُرس غذای گرم نیز میان نیازمندان و محرومان تهیه و توزیع شد. 

 

اعطاء ۱۵ جهیزیه به مناسبت دهه کرامت به نوعروسان 

 

قاضی خانی افزود: به مناسبت دهه کرامت ۱۵ سری جهزیه به نوعروسان اعطاء می شود همچنین اعزام به مشهد مقدس به میزبانی آستان قدس رضوی نیز با هدف تکریم این دهه مبارک  نیز انجام می شود. 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی در استان البرز خاطرنشان کرد: آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد نیز از دیگر برنامه هایی است که با اهتمام کانون های خدمت رضوی و به مناسبت دهه کرامت طی این دهه مبارک انجام می شود

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت ۱۴۰۰ ستاد بزرگداشت دهه کرامت تولیت آستان قدس رضوی جشن های دهه کرامت اعضای ستاد دهه کرامت آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت زیر سایه خورشید استان البرز قاضی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود