Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:53:18 GMT

قهرمانی خراسان شمالی در لیگ سراسری یوگا

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۵۹۹۶۸

قهرمانی خراسان شمالی در لیگ سراسری یوگا

مجید جودت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: نخستین دوره لیگ سراسری یوگا که از اواخر اردیبهشت‌ماه در دو کلاس  A و B  آغازشده بود با شناخت تیم قهرمان در بخش تیمی به کار خود پایان داد.

وی گفت: بخش تیمیِ نخستین لیگ سراسری یوگای ایران طبق زمان‌بندی اعلام‌شده قبلی پایان یافت و این خراسان شمالی بود که با سازمان‌دهی مناسب دومین قهرمانی خود را در رویدادهای نوین فدراسیون جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان شمالی تصریح کرد: استانِ بوشهر با بهره‌گیری از تجارب موفق لیگ تندرستی و با سازمان‌دهی دقیق، رتبه دوم را کسب و کرمانشاه نیز موفق شد در رقابتِ تنگاتنگِ بالای جدول با عملکردی فوق‌العاده یکی از سکوهای سه‌گانه را از آن خود کند و رقابت‌های لیگ یوگا به‌منظور شناسایی برترین‌های این رشته ورزشی و تشکیل تیم‌های ملی، در بخش انفرادی ادامه دارد.

جودت ادامه داد: در این رویداد نوین ورزشی، برای نخستین بار، اتوماسیون و کارتابلِ داوری پیش بینی و قضاوت رقابت‌ها به‌صورت آنلاین انجام پذیرفت و در این لیگ هم همچون طرح‌های گذشته فدراسیون  همه  اقشار از خراسان شمالی پای‌کار بودند و تلاش کردند.

وی بیان کرد: شاید بعد قهرمانی در لیگ تندرستی و سایر طرح‌های فدراسیون که هیأت ورزش‌های همگانی کسب مقام می‌کرد و همه تصورشان بر این بود که خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰ خسته خواهد شد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی تأکید کرد: در عمل دستگاه‌های همکار و کمیته‌های فعال و مربیان زحمتکش تحت پوشش هیأت ورزش‌های همگانی به‌خوبی ثابت کردند که هیچ‌وقت و تحت هیچ شرایطی مردم خوب خراسان شمالی رو فراموش نمی‌کنند.

وی با ابراز خوشحالی از زحمات مربیان گفت: مربیان هیأت ورزش‌های همگانی به این درک رسیدند که هر زمان و در همه‌جا بایستی با فقر حرکتی مقابله کنند و این طرح‌های فدراسیون که زحمات زیادی برایشان می‌کشند بهانه خوبی برای به حرکت درآوردن  و فعالیت بدنی اقشار جامعه که  رسالت اصلی  این هیأت است .

جودت در ادامه بابیان اینکه در استان زیرساخت مناسب ورزشی نداریم عنوان کرد: ما ثابت کردیم که هیچ‌چیزی حتی کرونا نمی‌تواند دررسیدن به اهداف و رسالتمان جلودار ما باشد و بااینکه در خراسان شمالی اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم ما خوب نیست و در خراسان شمالی نسبت به سایر استان‌ها شهریه‌های بالایی نربیان ما را دریافت نمی‌کنند.

وی در پایان گفت: در هیأت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی خوشبختانه مربیانی تربیت‌شده‌اند که گنجینه ما هستند و مسئولیت‌پذیری یکی از خصوصیات ارزشمندشان است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی فدراسیون ورزشی یوگا هیأت ورزش های همگانی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند

دریافت 19 MB

محمدباقر قاصری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

کد خبر 6096366

دیگر خبرها

  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد