Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردین سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه استعلام‌ها در روز انتخابات به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد، زیرساخت‌های ارتباطی برای این کار در استان کاملا آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرها پوشش ایرانسل و همراه اول به طور کامل برقرار است، افزود: در روستاها نیز امکانات و زیرساخت‌های لازم ارتباطی برای برگزاری انتخابات فراهم شده و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: با توجه به اینکه استعلام‌ها در روز انتخابات بر بستر همراه اول انجام می‌شود، رومینگ همراه اول روی ۵۶ سایت ایرانسل که به تازگی راه اندازی شده بود، برقرار شده است.

سعیدی با بیان اینکه از نظر فیبرنوری هم مشکلی در روز انتخابات وجود ندارد، ادامه داد: در صورتیکه روز جمعه قطعی برق نداشته باشیم، در هیچ نقطه‌ای از استان، برای برگزاری انتخابات در حوزه ارتباطات مشکلی ایجاد نمی‌شود.

وی با اشاره به پوشش ۷۵ درصدی تلفن همراه در روستاهای استان، اضافه کرد: در روستاهایی که پوشش تلفن همراه وجود ندارد، از بستر تلفن ثابت برای استعلام و برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای استفاده خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کردستان سنندج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کردستان سنندج انتخابات ۱۴۰۰ کردستان سنندج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج مقابله با روایت سازی جعلی ضد انقلاب است.

مهدی رمضانی گفت:  حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

رمضانی با بیان اینکه برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

همایش روز  آزادسازی سنندج، بیستم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما