Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی‌وند امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان با اعلام آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات باشکوه در 28 خرداد ماه از ارسال همه اقلام مورد نیاز انتخابات از جمله دستگاه‌های احراز هویت و تعرفه‌های انتخاباتی با لحاظ تدابیر و نظارت‌های لازم به شهرستان‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 46 هزار نیروی آموزش دیده عوامل اجرایی شعب اخذ رای در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها سازماندهی و آموزش‌های لازم داده شده است و در کنار آن 10 هزار نیروی نظامی برقراری امنیت انتخابات را در استان به عهده دارند.

استاندار کرمان همچنین به پیش‌بینی و تامین شرایط لجستیک و پشتیبانی در همه شهرستان‌ها اشاره داشت و تاکید کرد: هیچ نگرانی برای برگزاری انتخابات نداریم.

زینی‌وند ادامه داد: بر اساس نظر وزارت بهداشت، تمام پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌‌ها ابلاغ و لحاظ شده و نمایندگان بهداشتی، نظارت‌ها را در شعب اخذ رای انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: همه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات دیده شده و هم‌استانی‌ها از ساعت 7 صبح 28 خرداد ماه می‌توانند به شعب اخذ رای مراجعه کنند، زمان رسمی رای‌گیری تا ساعت 24 خواهد بود، اما براساس مجوز ستاد ملی کرونا و هیات اجرایی برگزاری انتخابات، تا ساعت 2 بامداد روز بعد قابل تمدید است.

استاندار کرمان توصیه کرد: تا زمانی که افراد در محل شعب حضور داشته باشند، از آنها اخذ رای می‌شود، اما توصیه می‌کنیم هم‌استانی‌ها به هیچ وجه رای دادن را به ساعت پایانی موکول نکنند.

زینی‌وند از افزایش حدود 8 درصدی شعب اخذ رای در استان نسبت به دوره قبل نام برد و گفت: تعداد دستگاه‌های احراز هویت نیز افزایش داده شده تا معطلی برای شهروندان ایجاد نکند.

استاندار کرمان همچنین از تدارک دستگاه‌های پشتیبان احراز هویت، تدابیر امنیتی در خصوص برق و ضروریات، پیش‌بینی‌ بالگرد برای روز انتخابات خبر داد و افزود: سامانه و اپلیکیشن موبایلی "انتخاب ایران" نیز توسط وزارت کشور تعریف شده که نزدیک‌ترین شعبه اخذ رای را با تراکم جمعیت شناسایی کنند که نگرانی به لحاظ کرونا نباشد.

زینی‌وند، حضور در انتخابات را وظیفه اسلامی و ایرانی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان نظام دانست و اظهار داشت: رای دادن حق ماست و باید از این حق استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: هر اندازه رئیس جمهور آینده با درصد آرای بیشتر و مشارکت بالاتر، انتخاب شود به همان مقدار مشکلات راحت‌تر حل می‌شود و در فضای بین‌المللی تاثیر بیشتری دارد، در فضای داخلی نیز برای حل مشکلات داخلی غلبه بیشتری خواهد داشت.

استاندار کرمان ابراز داشت: به انتخابات به عنوان وظیفه ملی، انقلابی و اسلامی نگاه کنیم، انتخابات را مهم بشماریم، تعیین حداقل چهار سال سرنوشت کشور و مطمئنا تاثیرگذاری آن در سال‌های آینده با مشارکت در انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان انتخابات آموزش وزارت بهداشت برای برگزاری انتخابات استاندار کرمان شعب اخذ رای زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین روشنک در گفتگو با سایت سازمان لیگ در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط