Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهرو مسئول بسیج اصناف استان کرمان گفت: حال که جامعه بزرگ و سرافراز اصناف و بازاریان با حضور مقتدرانه خود پای صندوقهای اخذ رای وفاداری و پایبندی خود را به اثبات خواهند رساند وظیفه مسئولان را سنگین خواهد کرد که در خور شأن و منزلت این مردم و رفع مشکلات و تنگناها همت گمارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رهرو مسئول بسیج اصناف استان کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با قدردانی  از اصناف، بازاری ها و روسای اتاقهای اصناف شهرستانهای کرمان اظهار کرد: شرکت در انتخابات مصداق کامل نصرت خداوند است و آنجا که خداوند فرمود «… إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْکُمْ…؛ … اگر خدا را یارى کنید یاریتان مى ‏کند…» (آیه ۷ سوره محمد).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از مصداق‌های یاری خدا، یاری دین خدا و همان حکومتی است که دین خدا را برپا می‌کند و مصداق آن هم شرکت در انتخابات می‌شود.

مسئول بسیج اصناف استان کرمان افزود: اعلام حضور عزتمندانه و سراسر غرور اصناف و بازاریان استان کرمان به همراه مردم  شهید پرور کرمان در ملک سلیمانی در آزمون سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری، به درستی بیانگر درک و بینش عمیق ، مشارکت بالای سیاسی، تقویت کننده روابط بین الملل و بالا بردن قدرت دیپلماسی و چانه زنی در محافل منطقه ای و جهانی و همچنین تمرین دموکراسی و تقویت کننده اتحاد، همدلی و همبستگی در درون کشور است.

رهرو ادامه داد: البته نقش اصناف در حمایت از نظام و انقلاب به دوران دفاع مقدس محدود نمی‌شود و در ایام پیروزی انقلاب نیز همواره پشت نظام بودند.

وی خاطرنشان کرد: بازاریان در دوران جنگ در کنار کمک‌های خود، نظم و انضباط را در سطح واحدهای کوچک اقتصادی و بازار کشور تامین کردند.

مسئول بسیج اصناف استان کرمان اذعان کرد: هم اکنون نیز  که درگیر فشار تحریم‌ها هستیم اصناف به کمک برقراری نظم و انضباط و آرامش در بازار آمدند تا از این شرایط بحرانی عبور کنیم.

رهرو تصریح کرد: اصناف و بازاریان همواره زحمات زیادی برای این نظام و انقلاب کشیدند و با کمک‌های مادی و معنوی خود به صورت همه‌جانبه نظام را پشتیبانی کردند.

وی عنوان کرد: هم اکنون نیز این رخداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی به دست کسانی رقم خواهد خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر، یکپارچگی و وحدت را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند و ثابت کردند که با تاسی از خون پاک شهدا علی الخصوص حاج قاسم سلیمانی و حرکت در مسیر صحیح اهداف و استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگامی و همراهی با دریای خروشان مردمی می توان علاوه بر استحکام پایه های نظام اسلامی بر همه مشکلات داخلی و خارجی فائق آمد.

وی بیان کرد: این سیل عظیم و حضور خروشان و حماسی جامعه اصناف و بازاریان سترگ و بزرگ که همگام و همپا با جای جای ایران اسلامی نمایشی از شکوه و ایستادگی را رقم خواهند زد در حقیقت پاسخی خردمندانه، با تدبیر و قاطع به دشمنانی بود که به خیال خام خود ناامید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوقهای رای را در سر می پروراندند، اما ملت غیور ایران اسلامی با حضور گسترده خود سربلندی و عزت ایران اسلامی را بار دیگر به بلندای تاریخ فریاد خواهند زد.

مسئول بسیج اصناف استان کرمان تصریح کرد: بدون شک این اصناف و بازاریان قدرشناس و همیشه در صحنه با حضور در پای صندوقهای رای و خلق حماسه ای دیگر ثابت خواهند کرد همچون گذشته به ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی، آرمانهای امام و شهدا و رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب پایبند هستند و همچون دوران هشت سال دفاع مقدس همچنان تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی و ارزشی نظام و پهنه جغرافیایی ایران بزرگ حفاظت و حراست می کنند.

رهرو خاطرنشان کرد: حال که جامعه بزرگ و سرافراز اصناف و بازاریان با حضور مقتدرانه خود پای صندوقهای اخذ رای وفاداری و پایبندی خود را به اثبات خواهند رساند وظیفه مسئولان را سنگین خواهد کرد که در خور شأن و منزلت این مردم و رفع مشکلات و تنگناها همت گمارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اصناف و بازاریان پای صندوقهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۵۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: به دنبال منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه پرستاران و درخواست مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی نهاد ریاست جمهوری مبنی بر پیگیری مطالبات این قشر، سازمان نظام پرستاری پیشنهادات خود را جهت غنای بیشتر لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی به وزارت بهداشت ارائه داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام پرستاری، محمدتقی جهان‌پور اظهار کرد: پیش‌ نویس لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران در ۳۱ ماده تنظیم شده است که پیشنهادات سازمان نظام پرستاری مضاف بر مواد پیشنهادی معاونت پرستاری در ۱۲ ماده ارائه شده است.

وی افزود: مهم‌ترین محورها استخدام پرستاران همگام با توسعه تخت‌های بیمارستانی و نیاز کشور، تأمین معیشت و رفاه پرستاران و حمایت‌های گسترده جهت جبران خدمت، آینده‌سازی حرفه‌ای و تخصصی پرستاری، تکریم از بازنشستگان و اجرای صحیح قوانین حوزه پرستاری مثل قانون مشاغل سخت و زیان‌آور با مشارکت همه ذی‌نفعان مورد ویرایش و تدوین قرار گرفته است.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری تصریح کرد: سازمان نظام پرستاری پیشنهاد ویژه‌ای در خصوص به‌کارگیری و استخدام نیروهای دوران کرونا داشته و مجدانه پیگیر این موضوع مهم هستیم. نسبت پایین پرستار به تخت در مقایسه با استانداردهای حداقلی، علاوه بر کاهش کیفیت خدمات درمانی و مراقبتی، اهمیت جذب و استخدام نیروهای جدید، به ویژه بازجذب نیروهای باتجربه دوران کرونا را بیشتر می‌کند.

جهان‌پور ادامه داد: تدوین این لایحه گامی مهم در جهت حمایت از حقوق پرستاران و ارتقای جایگاه این قشر فداکار در نظام سلامت کشور محسوب می‌شود و می‌توانیم، شاهد بهبود کیفیت زندگی و کاری پرستاران و افزایش انگیزه و رضایت شغلی آنها و در جهت ارتقای سلامت مردم باشیم.

وی گفت: ظرفیتی که سازمان نظام پرستاری دارد، یک شبکه بزرگ اجتماعی است که دارای ۱۵۹ هیئت‌مدیره در سراسر کشور است، مجموعه این هیئت‌مدیره‌ها و سازمان مرکزی می‌تواند واسط بین مردم و حِرَف با حاکمیت باشد، بنابراین ارج‌نهادن به مجموعه‌های گروه صنفی و حرفه‌ای و انجمن‌های علمی از دغدغه‌های مهم ماست و می‌تواند در سیاست‌گذاری‌ها به ما کمک کند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری به دنبال منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه پرستاران و درخواست مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی نهاد ریاست جمهوری مبنی بر پیگیری مطالبات این قشر، سازمان نظام پرستاری پیشنهادات خود را جهت غنای بیشتر لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی به وزارت بهداشت ارائه داد.

کد خبر 748838

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است