Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اقشار مختلف مردم در همه امور مهم کشور سهیم بوده و برای رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی در ابعاد گوناگون ، حضور گسترده و تعیین کننده ای داشته که یکی از مهمترین این نقش ها ، شرکت در انتخابات است.

البته بین اقشار مختلف مردم، گروه هایی هستند که الگو و مرجع خاصه برای جوانان محسوب می شوند و می توانند باعث تشویق مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات باشند که یکی از این گروه ها ، ورزشکاران و جامعه ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلق حماسه ای دیگر توسط جامعه ورزش و اقشار مختلف مردم

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون جامعه فهیم ورزش این استان همگام با سایر اقشار مختلف مردم در صحنه های مختلف و حساس کشور حضور یافته که یکی از نمونه های بارز آن، شرکت در انتخابات است.

مریم بخشی افزود: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری در روز  ۲۸ خرداد ، تمامی مربیان ،  داوران ، ورزشکاران ، قهرمانان ، پیشکسوتان، باشگاه داران ، روسای هیات های ورزشی و به طور کل جامعه ورزش این استان بار دیگر همدوش و همراه با مردم با حضور حماسی و حداکثری ، در انتخابات ۲۸ خرداد ماه شرکت می کنند.

وی ادامه داد: جامعه ورزش گیلان با حضور حداکثری خود همگام با سایر اقشار مختلف مردم ، آمادگی خود را برای خلق حماسه انتخابات و تقویت نظام و انقلاب اسلامی اعلام می دارد چون انتخابات پیش رو به دلیل تحولات منطقه ای و جهانی در ابعاد مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: البته طی ۴۲ سال گذشته ورزشکاران و جامعه ورزش ایران در کنار سایر مسئولان و خادمان نظام، نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در انتخابات به خوبی نشان داده و جامعه ورزشی مومن و انقلابی در هر عرصه ای که نیاز به مشارکت فعال بوده، حضور چشمگیری داشته است.

بخشی خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی بهار امسال نیز ، جامعه ورزش و مدیران اداره کل و هیات های ورزشی گیلان حضور حداکثری خود را در انتخابات پیش رو اعلام می کند و همچنین از همه اقشار مختلف مردم دعوت می کند تا با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای، حماسه دیگری را خلق کنند.

جامعه ورزش شور و شوق انتخابات را به وجود می آورد

اما رئیس هیات گونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان نیز در خصوص انتخابات پیش رو و نقش جامعه ورزش در این انتخابات در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک همه نگاه ها به انتخابات ریاست جمهوری ایران است که نتیجه آن نیز به طور حتم بسیار مهم است.

مجید مهروانی افزود: برای اینکه آحاد مردم در انتخابات به طور گسترده حضور یابند، باید یک شور و شوق و هچنین موج مثبتی را ایجاد کرد که برای ایجاد این شور و شوق ، نقش جامعه ورزش و ورزشکاران بسیار مهم است چون این قشر بدلیل اعتباری که دارند، براحتی می توانند چنین موج مثبتی را در جامعه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه مردم تا حدی به دلیل مشکلات موجود در جامعه دلسرد هستند اما نگاه آنان به ورزش و جامعه ورزش، نگاه به یک جریان و جامعه سالم است و به همین دلیل با حضور گسترده خود در انتخابات، شرایط حضور حداکثری سایر اقشار مختلف مردم را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: مهمترین هدف جامعه ورزش به خصوص جامعه ورزش استان گیلان این است که به مردم سمت و سوی مناسبی دهیم تا حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و یکی دیگر از مهمترین مباحث انتخابات این است که ، فرد اصلحی را برای ریاست جمهوری و نفرات کارآمدی را برای شورای شهر انتخاب کنیم که جامعه ورزش در انتخاب اصلح نیز می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم اینک اکثر ورزشکاران معروف و قهرمانان ارزنده کشور، از افراد تحصیل کرده تشکیل شده اند که قدرت انتخاب خوبی نیز دارند که این امر می تواند برای انتخاب فرد اصلح ، به جامعه کمک شایانی کند.

مهروانی تصریح کرد: من نیز به عنوان متولی رشته رزمی کونگ فو در گیلان همراه با ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان این رشته رزمی همراه با سایر جامعه ورزش گیلان در انتخابات حضور یافته و از عموم مردم نیز تقاضا داریم که حضور حداکثری در انتخابات داشته و همچنین انتخاب درستی را انجام دهند.  

مهمترین اصل تعیین سرنشت ، حضور در انتخابات است 

یکی از مربیان با سابقه فوتبال گیلان و ایران نیز در خصوص لزوم شرکت حداکثری در انتخابات در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: ما باید خودمان سرنوشت خود را انتخاب کنیم که یکی از مهمترین موارد در خصوص انتخاب سرنوشت و آینده خود، شرکت در انتخابات است.

امید هرندی افزود: ورزش یکی از مقوله های مهم اجتماعی محسوب می شود و اکثر ورزشکاران نیز به حضرت علی(ع) اقتدا دارند اما باید در عمل نیز نشان دهند که پیرو حضرت علی (ع) هستند و در مشارکت های اجتماعی حضور فعال و گسترده ای داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعدادی از دوستان ورزشی ما به عنوان کاندیدا در شواری شهر ثبت نام کرده و انتخابات شورا و ریاست جمهوری نیز همزمان است ، به طور حتم تمامی دوستان ، آشنایان و جامعه ورزش حضور گسترده تری را در این انتخابات خواهند داشت.

وی که به عنوان سرمربی در تیمهای مختلف گیلانی فعالیت داشت، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما در بخش ورزش مشکل داریم چون در شورا نماینده ای از قشر جامعه ورزش حضور ندارد و با توجه به اینکه تعدادی از مربیان ، ورزشکاران و مسئولان ورزشی به عنوان کاندیدا در شورای شهر ثبت نام کرده اند، باید با انتخاب بهترین نفرات در این انتخابات حضور یافته و علاوه بر انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری ، بهترین نفرات را برای شوراهای شهر نیز انتخاب کنیم.

هرندی تصریح کرد: من برای تعیین سرنوشت و آینده خود و کشورم در تمامی انتخابات حضور یافته و امیدوارم که در انتخابات پیش رو نیز، همه اقشار مختلف جامعه به خصوص جامعه ورزش حضور حداکثری داشته باشند.

نیاز به مشارکت پرشور مردم در انتخابات است

همچنین محمود نمازی پور یکی از پیشکسوتان ورزش های رزمی استان گیلان و کشور نیز در لزوم شرکت در انتخابات در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و وضعیت فعلی ، نیاز به مشارکت پرشور مردم در انتخابات است. 

وی که از سال ۵۲ در رشته کونگ فو توآ فعالیت دارد، ادامه داد: ما باید با مشارکت همگانی بتوانیم مشکلات موجود را با حضور حداکثری برطرف کنیم و با همبستگی و اتحاد ملی، به اهداف خود برسیم.

وی که بالاترین دان فنی کونگ فوتوآ را در اختیار دارد، بیان کرد: البته قشر ورزشکاران یکی از بخش های مهم جامعه محسوب می شوند و خوشبختانه این قشر تاثیرگذار نیز تاکنون در عرصه های مهم ملی حضور فعالی داشته و در انتخابات فردا نیز، حضور چشمگیرتری خواهند داشت.

این مربی بین المللی کونگ فوتوآ که تاکنون ورزشکاران زیادی را به گیلان و کشور معرفی کرده،خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران الگوهای مناسب اجتماعی محسوب می شوند، حضورشان در انتخابات موثر است چون به عنوان الگوهای مناسب اجتماعی، می توانند شور و شوق مثبتی را در هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات داشته باشند. 

مشارکت حداکثری مردم باعث افزایش قدرت سیاسی می شود

همچنین معاونت امور ورزشی اداره کل ورش و جوانان گیلان نیز در خصوص اهمت حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات در هر کشور و مشارکت فعال و حداکثری مردم، منجر به افزایش قدرت سیاسی در سطح منطقه و جهان می شود که این امر سبب تولید قدرت ملی نیز خواهد شد.

فاضل بازیار افزد: مشارکت سیاسی و حداکثری مردم در انتخابات در اندیشه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری،  حق و تکلیف است و بنایراین همه مردم به خصوص جامعه تاثیرگذار ورزش برای عزت مندی ، اقتدار ملی ، استقلال، تحکیم نظام و تقویت ملت و جمهوری اسلامی باید حضور حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشند.

وی بیان کرد: به طور حتم مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده عظمت و اقتدار نظام در عرصه های داخلی و بین المللی است و به همین دلیل جامعه ورزش گیلان حضور حداکثری در انتخابات پیش رو خواهد داشت و از تمام ظرفیت های ممکن برای دعوت از مردم و ایجاد احساس مسئولیت برای اجرای تکلیف بزرگ بکار خواهد بست.

معاونت امور ورزشی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: با این وجود، جامعه ورزش به خصوص جامعه ورزش گیلان با حضور قهرمانان ارزنده، مربیان ، داوران ، پیشکسوتان و چهره های معروف ورزشی در این امر، ایفای نقش خواهد کرد و حضور گسترده ای را در انتخابات خواهد داشت.

حضور حداکثری رسالت اصلی همه آحاد مردم است

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره ورزش گیلان نیز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات رسالت اصلی همه آحاد مردم ایران است و با شرکت در انتخابات ، وظیفه اجتماعی خود را انجام داده تا حماسه ماندگاری را خلق کنیم.

محمدرضا عابد محزون افزود: البته امروز تبلیغات سویی از دشمنان ملت ایران به گوش می رسد که می گویند ما مدافع مردم ایران هستیم و آنان نباید پای صندوق های رای بروند اما اینها کسانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس، روبروی ملت ایران ایستاده و جنایت های زیادی را انجام دادند.

وی که یکی از قهرمانان سابق کاراته گیلان و کشور است، ادامه داد: ملت ما نیز با نیرنگ ها و حربه های دشمنان آشنا هستند و با حضور حداکثری در انتخابات، نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند و از سوی دیگر ، مسئولان نیز باید قدر مردم همیشه حاضر در عرصه های مختلف را بدانند و پاسخگوی خواسته های به حق مردم باشند.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره ورزش گیلان به نقش مهم جامعه ورزش در انتخابات نیز اشاره و بیان کرد: جامعه ورزشی نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم دارند و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز ، تاکنون در عرصه های مختلف  و همچنین در دفاع از کشور و پاسداری از آرمان های امام راحل نقش بسزایی را ایفا کرده و شهیدان زیادی را نثار انقلاب کرده است.

عابد محزون در ادامه گفت: جامعه ورزش ایران به خصوص جامعه ورزش استان گیلان با گوش دادن و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در این مقطع حساس، با شرکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ، به وظیفه خود عمل کرده و علاوه بر مشارکت گسترده در پای صندوق های رای ، از ظرفیت های اجتماعی خود برای دعوت مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات استفاده خواهد کرد.

کاراته کار باسابقه گیلان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مشارکت حداکثری مردم، رای دادن به آزادی ، هویت ، اقتصاد مقاومتی ، رونق تولید و نظارت مردم بر دولت و مسئولان است که حفظ انقلاب و ارزش دادن به آرمانهای انقلاب از دیگر تاثیرات مشارکت حداکثری در انتخابات است. 

با انتخاب فردی اصلح در رشد جامعه نقش مهمی را ایفا کنیم

همچنین رئیس هیات اسکیت استان گیلان نیز در خصوص حضور حداکثری مردم و همچنین نقش جامعه ورزش در انتخابات در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به طور حتم دشمنان ما به دنبال خدشه دار کردن امنیت ملی هستند که برای حفظ و صیانت از این امنیت ، مردم باید یکصدا در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب فردی اصلح ، در رشد و شکوفایی جامعه نقش مهمی داشته باشند.

حمیدرضا آرین فرد افزود: کشور ایران هم اینک با تهدیدها و تحریم های زیاد و همچنین با مشکلات اقتصادی بالایی روبروست اما ملت ما به خصوص جامعه ورزش با حضور پرشور در صندوق های رای ، حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم وفادار ایران اسلامی با حضور حماسی و با شرکت در انتخابات همچون ادوار گذشته، زیباترین تابلوی مشارکت سیاسی در جهان را خلق خواهند کرد و با وجود اینکه وحدت ، همدلی و انسجام نیاز ضروری جامعه در شرایط کنونی بشمار می رود، باید همه اقشار مختلف مردم به خصوص جامعه ورزش در آستانه برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه، اتحاد بی نظیری داشته و شرکت در انتخابات را بر خود واجب بدانند.

رئیس هیات اسکیت استان گیلان بیان کرد: این در حالی است که به طور حتم جامعه ورزش به خصوص جامعه همیشه در صحنه گیلان، در مشارکت حداکثری شرکت در انتخابات پیش رو، نقش مهمی بر عهده خواهد داشت و با شرکت گسترده در انتخابات ، از تمام ظرفیت خود برای ترغیب سایر اقشار مختلف مردم برای مشارکت حداکثری نیز، استفاده خواهد کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

محسن رضایی میرقائد، سید ابراهیم رییسی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ، عبد الناصر همتی چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.

برچسب‌ها رشت مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری رشت مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری گیلان مشارکت حداکثری در انتخابات حضور حداکثری در انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات در مصاحبه انتخابات پیش رو خصوص جامعه ورزش شرکت در انتخابات جامعه ورزش گیلان مردم در انتخابات حضور حداکثری جوانان گیلان صندوق های رای جامعه ورزش حداکثری مردم جامعه ورزش گیلان نیز ۲۸ خرداد ماه استان گیلان داشته باشند حضور گسترده نیز در خصوص اداره ورزش حضور یافته طور حتم رئیس هیات شور و شوق نقش مهمی نقش مهم داد ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است

«علی‌اکبر علیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: از آنجایی که مجلس شورای اسلامی در همه حوزه‌ها مجاز به قانون‌گذاری است و در جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی دارد، مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث تشکیل مجلسی قوی می‌شود.

وی افزود: نباید اینگونه تصور شود که مشارکت مردم در دور دوم انتخابات اهمیتی ندارد؛ مشارکت پُرشور مردم در حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده است، بسیار اهمیت دارد. نماینده‌ای که با پشتوانه رأی بالا راهی مجلس شود، قطعاً مؤثرتر از نماینده‌ای خواهد بود که پشتوانه رأی بالایی نداشته است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مشارکت در انتخابات بالا باشد، مجلسی قوی به وجود می‌آید و اگر مجلس قوی و با پشتوانه رأی بالا باشد، دولت‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه در ریلی که مجلس می‌گذارد، حرکت کنند.

علیزاده تصریح کرد: همچنین زمانی که مجلس قوی باشد، قدرت نظارت بالایی خواهد داشت و می‌تواند تخطی از اجرای قوانین را به خوبی شناسایی کرده و به دستگاه‌ها و مسؤولان اجرایی کشور گوشزد کند که در ریل قانون حرکت کنند.

منتخب مردم دامغان در مجلس دوازدهم ادامه داد: هنوز ۴۵ نماینده مجلس دوازدهم مشخص نشده است و از آنجایی که این افراد قطعاً تأثیر زیادی بر مجلس آینده خواهند داشت، بر این اساس نباید کسی تصور کند که دور دوم انتخابات مجلس فاقد اهمیت است.

وی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مؤثر است چراکه آیت الله مدرس هم یک نماینده بود و بر این اساس حتی یک نماینده روی مجلس تأثیر دارد و نباید دور دوم انتخابات مجلس کم اهمیت جلوه داده شود؛ برای مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز باید رسانه‌ها به ویژه صداوسیما امکان تبلیغات برابر را برای داوطلبان دور دوم انتخابات فراهم کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اهمیت دور دوم انتخابات به خوبی برای مردم تبیین شود تا مردم در حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات به دور دوم کشیده شده است، حضور پُر شوری پای صندوق‌های رأی داشته باشند. تبیین و آگاهی‌بخشی به مردم، مهم‌ترین کاری است که باید مورد توجه باشد.

علیزاده اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران حضور و مشارکت مردم در عرصه‌هایی مانند انتخابات اهمیت زیادی دارد و امیدواریم مردم مشارکت بالایی در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6084386 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات